Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مديرعامل شرکت نمايشگاه هاي بين المللي قزوين گفت: دومين نمايشگاه خدمات ويژه بانوان باعنوان ورود آقايان ممنوع از روز دوشنبه دوم ارديبهشت ماه در محل دايمي نمايشگاه هاي استان برگزار مي شود.

علي اصغر حاجي محمدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين نمايشگاه تا ششم ارديبهشت ماه به مدت پنج روز با رويکرد معرفي خدمات ويژه بانوان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: همزمان با اين نمايشگاه بيش از 90 مشارکت کننده در فضايي به مساحت چهار هزار مترمربع نسبت به معرفي محصولات و خدمات خود اقدام خواهند کرد.
حاجي محمدي ادامه داد: آشنايي بانوان با تازه‌ترين تحولات و محصولات در حوزه‌هاي مرتبط با عنوان نمايشگاه، ارتباط مستقيم بين توليدکننده و مصرف کننده، ارتقاء آگاهي بانوان درزمينه معيارها و استانداردهاي حاکم در بخش خدمات ويژه بانوان از جمله اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.
وي افزود: دومين نمايشگاه تخصصي ويژه بانوان در مدت برگزاري از ساعت 16 تا 22 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان قزوين واقع در بلوار امام خميني (ره)، براي بازديد بانوان داير خواهد بود.
7388/6012
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، درمانگاهی که در سه طبقه با سرمایه گذاری 40 میلیارد تومانی، قرار است به مردم قزوین خدمات بدهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران