Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@00:23:38 GMT

جاده هاي مازندران باراني و لغزنده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۱۳۵

جاده هاي مازندران باراني و لغزنده است

خبرگزاري آريا - ساري- ايرنا- مرکز مديريت راه هاي مازندران اعلام کرد که هم اکنون بارش باران در اکثر محور هاي استان در حال باريدن است و پديده مه گرفتگي به خصوص در جاده هاي کوهستاني مشاهده مي شود.

محمد زمان براري روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت که بارش خفيف برف در محور کندوان از پل زنگوله تا تونل کندوان در حال باريدن است و در محدوده هزارچم نيز مه غليظ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در محور هراز نيز از پلور تا امام زاده هاشم در محدوده مازندران و تا آبعلي در محدوده استان تهران بارش مقطعي برف همراه با پديده مه گرفتگي مشاهده مي شود.
به گفته او در محدوه پارک جنگلي تا سه راهي چلاو محور هراز بارش باران وجود دارد و سطح جاده در اين محور لغزنده است.
وي با بيان اينکه بارش باران از شهر قائمشهر تا کارسالار در محور سوادکوه در حال باريدن است، افزود: در باقي اين محور پديده خاصي مشاهده نمي شود.
کارشناس راهداري مازندران با اشاره به اينکه محور کياسر بارش باران مشاهده مي شود اعلام کرد: اکثر محورهاي ساحلي استان نيز بارش باران در حال باريدن است.
براري با بيان اينکه ترافيک در محور ساري به قائمشهر و بابل به قائمشهر پر حجم است، افزود: در باقي جاده هاي استان تردد به صورت عادي و روان مي باشد.
وي گفت: بر اساس هشدار هواشناسي نسبت به بارش باران و برف تمامي يگان هاي امدادي راهداري تا اواخر هفته در حال آماده باش قرار دارند.
وي با اشاره به اينکه اکثر جاده هاي مازندران در اين ايام لغزنده هستند، از رانندگان خواست با احتياط بيشتري در جاده هاي استان به خصوص جاده هاي کوهستاني رانندگي کنند.
استان مازندران داراي 10 هزار و 400 کيلومتر راه اصلي و فرعي است که سه هزار و حدود بيش از يک هزار کيلومتر از آن محور هاي مواصلاتي کوهستاني هستند.
قابل ذکر است هواشناسي مازندران اعلام کرد که ناپايداري جوي همراه با بارش برف و باران که با کاهش سه تا 6 درجه اي دما همراه است تا اواخر هفته مهمان اين خطه شمال کشور خواهد بود.
7335/1899
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 

سرهنگ علی رضایی گفت: با توجه به شرایط جوی این ایام و افزایش بارندگی‌های بهاری بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه به محور‌های بارانی به خصوص به مسیر‌های روستایی استان اعزام شدند.

وی با اشاره به ورود آب و گل و لای به برخی نقاط جاده‌ها و تخریب برخی مسیر‌ها ناشی از سیلاب‌های لحظه‌ای افزود: در این زمینه رانندگان  در صورتی که مشاهده کردند، پلیس محدودیتی را در یک مسیر ایجاد کرده و محوری بسته شده است، بدانند این محدودیت‌ها به سبب پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و حفظ جان همگان بوده و لازم است با ماموران مستقر در محور‌ها نهایت همکاری را داشته باشیم تا در این ایام حادثه تلخی رقم نخورد.

سرهنگ رضایی همچنین از امدادرسانی کارکنان پلیس راه به بیش از ۸۵ دستگاه خودرو در راه مانده خبر داد و گفت: بیشتر این امداد رسانی‌ها به سبب نداشتن سوخت کافی، پنچر شدن لاستیک، انحراف از مسیر و همراه نداشتن زاپاس بوده که با حضور موثر تیم‌های گشتی به آن‌ها امدادرسانی شده است و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم از تردد‌های غیرضروری پرهیز و در مسیر‌های بارانی با احتیاط تردد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قزوین بارانی می‌شود
  • جنگل‌زدایی وسیع با جاده‌سازی‌های غیرقانونی
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان