Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 31 فروردین در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای این استان که به مناسبت فرا رسیدن روز سپاه برگزار شد، گفت: مسیر انتظار از سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(علیه السلام) آغاز شده و به نیمه شعبان می‌رسد و منتظر واقعی کسی است که پیام عاشورایی امام حسین‌(علیه السلام) را درک کرده و به آن عمل کند تا در زمرۀ یاران حقیقی امام عصر(عج) قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی همواره روحیه عاشورایی، مهدوی و انقلابی خود را حفظ کرده است، گفت: عاشورایی، مهدوی و انقلابی عمل کردن سه شاخصه مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای نهضت جهانی انتظار هستند. فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا در مورد سپاه یک اقدام از پیش شکست خورده است، گفت: تهدیدات استکبار جهانی تاثیری در عزم راسخ پاسداران انقلاب اسلامی ندارد و این نیروی انقلابی در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی مانند گذشته فعال و موفق عمل خواهد کرد.   یاوه‌گویی‌های آمریکا زمینه برای ابراز محبت مردم به سپاه فراهم کرد وی با تجلیل از اِبراز محبت اقشار مختلف مردم نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور و دولت آمریکا نه تنها راه به جایی نبُرد بلکه فرصت و زمینه‌ای را برای اِبراز محبت و حمایت مردم، شخصیت‌ها و جریان‌های فکری مختلف از سپاه فراهم آورد و القائات رسانه‌ای جبهه استکبار شکست خورد.. غیاثی با بیان اینکه حضور سپاه در خدمت‌رسانی به مردم موجب تقویت و تعمیق پیوند مردم با فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح شده است، گفت: گرچه اقدام مذبوحانه آمریکا بر علیه سپاه با وقوع حادثه سیل در کشور مقارن شد اما نیروهای انقلابی سپاه دچار حاشیه نشدند و تمرکز خود را بر خدمت‌رسانی خالصانه به حادثه دیدگان در نقاط مختلف کشور معطوف کردند. وی با تاکید بر اهمیت مقابله صداو و سیمای جمهوری اسلامی ایران با هجوم رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به اذهان قشر نوجوان و جوان کشور، گفت: حضور سپاه فجر و گروه‌های جهادی بسیج فارس در استان‌های لرستان و خوزستان نام فرزندان انقلابی فارس را در کشور برجسته کرد و نقش صدا و سیما در مستندسازی و پخش گزارش‌های خبری از اقدامات جهادی این جوانان انقلابی در امداد رسانی به سیل زدگان بسیار مهم و در جامعه تاثیرگذار است.   پیگیری امور 52 روستا در غرب اهواز از سوی سپاه فجر فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پیگیری امور 52 روستا در غرب اهواز به سپاه فجر فارس محول شده است، گفت: ترمیم و تقویت سیل بندها، برپایی آشپزخانه با ظرفیت پخت 3000 هزار پُرس غذا در روز، ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی، توزیع دارو، ایجاد و بازسازی راه‌های دسترسی و تسهیل در اسکان سیل‌زدگان در مناطق امن از جمله فعالیت‌های سپاه فجر در استان خوزستان است. وی با اشاره به اینکه اقدامات آمریکا برای خدشه به نهاد انقلابی سپاه با ایستادگی پاسداران و با اعلام حمایت مردم از سپاه به شکست منتهی شده است، گفت: پیروزی‌های چشمگیر سپاه در مقابله با تروریست‌ها در منطقه و نقش بر آب شدن طرح‌های آمریکایی‌ها برای تسلط بر منطقه خشم و عصبانیت سردمداران استکبار جهانی را در پِی داشته است. غیاثی همچنین با تبریک فرارسیدن نیمه شعیان سالروز ولادت امام عصر(عج)، گفت: پیاده روی مردم مومن شیراز به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(علیه‌السلام) در روز نیمه شعبان تجدید پیمان با آرمان‌های مهدوی انقلاب اسلامی در سایه عنایات ائمه اطهار(علیهم‌السلام) به خصوص امام عصر حضرت مهدی(عج) است. انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی سپاه پیام عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   متن کامل پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و تجلیل از حماسه آفرینی‏های آجا که یادآور حکمت، هوشمندی و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی در حفظ ارتش و خنثی سازی توطئه بزرگ منافقین و ضد انقلاب در طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، سرفصل حیات جدید ارتش در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است و حوادث و رخدادهای پس از آن به ویژه هشت سال دفاع مقدس به خوبی نمایانگر نقش‌آفرینی‌های سترگ ارتش انقلابی و غیور در عرصه‌ اجرای ماموریت‌های خطیر محوله بوده است.

  خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره موجب رضایت و خرسندی امام امت و ملت شریف و نجیب ایران عزیز را فراهم آورده است.

اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ‏مردان ارتش؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران بالاخص امیر فرمانده محترم قرارگاه منطقه‏ای شمالغرب ارتش و نیروهای مستقر در این استان تبریک گفته، امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد‌های نظام و دفاع از کیان اسلامی و خدمت به مردم باشیم.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود