Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@14:41:35 GMT

انتخاب رشته آزمون دکتری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۲۴۹

انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۹۸ امروز شنبه ۳۱ فروردین‌ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد ناطقان: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و بر این اساس از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه، ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ مجاز به انتخاب رشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه‌ای که به همراه کارنامه آنها منتشر شد، می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده و کد رشته‌های مورد نظر را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کنند.

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانند از امروز شنبه ۳۱ فروردین تا روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته محل از رشته امتحانی مربوطه اقدام کرده و رشته‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند. همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون از ۲۸ فروردین طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است. منبع: فارس برچسب ها: انتخاب رشته ، آزمون دکتری ، سازمان سنجش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انتخاب رشته آزمون دکتری سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور: داوطلبان رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز تا یکشنبه ۱۲ فروردین۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیsanjesh.org  ثبت نام کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳