Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@05:26:13 GMT

رئیس جمهوری وارد خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۲۵۵

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ظهر شنبه برای بازدید از مناطق سیل زده خوزستان وارد فرودگاه دزفول شد. ناطقان: رییس جمهوری که در این سفر توسط وزرای راه، اطلاعات، نیرو و کشور و کشاورزی همراهی می شود ، در بدو ورود به خوزستان از سوی جمعی از مسئولان محلی در فرودگاه دزفول مورد استقبال قرار گرفت.

دکتر روحانی بعد از شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استان لرستان برای بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده و روند خدمات رسانی به مردم به خوزستان سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام والمسلمین روحانی نهم فروردین ماه امسال در جریان رهاسازی از سدهای استان و ایجاد شرایط بحرانی در برخی از نقاط استان به اهواز سفر کرد و در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شرکت کرد.

روحانی هفته گذشته در حکمی به دکتر 'محمود نیلی احمدآبادی' رئیس دانشگاه تهران ماموریت داد تا ریاست «هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها» با عضویت شخصیت‌های علمی مستقل و خبره در تخصص‌های مرتبط را به عهده گرفته و ظرف شش ماه «گزارش ملی» این رخداد را ارایه کند.

در اثر سیلاب رودخانه های کرخه، دز و کارون تاکنون بیش از 114 روستا دچار آبگرفتگی شده و بیش از 270 روستا به صورت کلی و جزیی تخلیه شده اند. طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان بیش از 170 هزار نفر سیل زده از چهارم فروردین ماه امدادرسانی شدند.

به گفته وزیر کشور، 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب قرار گرفتند. منبع: ایرنا برچسب ها: رئیس جمهور ، خوزستان ، سفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس جمهور خوزستان سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است

به گزارش قدس آنلاین، پیرو انتشار اخباری مبنی بر ورود و توقف اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه در ایران، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که طبق استعلام و بررسی‌های صورت‌گرفته، تاکنون هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران نشده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: طبق روال مرسوم عبور بارهای ترانزیتی از کشورهای مختلف، ابتدا تشریفات قانونی و هماهنگی لازم و اخذ مجوز برای عبور بار از کشورهای میانی مسیر انجام شده و سپس نسبت به اعزام قطار اقدام می‌شود. این در حالی است که برای عبور قطار ذکر شده از افغانستان به ترکیه از مسیر ایران، هماهنگی مربوطه و نهایتا صدور مجوز راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • اردوغان وارد عراق شد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • آب شرب شهر کنارک پایدار شد