Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:51:17 GMT

همه ما باید زمینه ظهور حضرت ولی عصر را آماده کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۲۶۲

همه ما باید زمینه ظهور حضرت ولی عصر را آماده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در آئین جشنی به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: در روایت داریم که وقتی حضرت ظهور می‌کنند فضای زندگی همه انسان‌ها عوض می‌شود و فهم و درک انسان‌ها بالا می‌رود و این یکی از علائم مهم برای ظهور حضرت است.

وی تاکید کرد: هر چه دین خدا را بهتر بفهمیم و اجرا کنیم فضا برای ظهور آماده‌تر خواهد شد و به آن زمان مهم نزدیک تر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این مطلب که باید قدر هدایت خداوند را بیشتر بدانیم و موهبت‌هایی مثل ولایت و قرآن کریم که امروز ما در محضر آن هستیم را بیشتر درک کنیم تاکید کرد: بیش از ۱۴۰۰ سال است که مفسرین بر روی مفاهیم بلند قرآن کریم کار می‌کنند و هنوز جای کار و بررسی دارد همان طور که علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان می‌فرمودند که هر دو سال یک بار قرآن کریم با توجه به اقتضائات زمان نیاز به تفسیر جدید دارد، باید بیندیشیم که چه مقدار قرآن را درک کرده‌ایم و آن را به صورت عملی در زندگی اجرا کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که برای زمینه سازی ظهور حضرت باید انجام بدهیم این است که هر کدام از ما به وظایف خود به درستی عمل کنیم و به جامعه اسلامی و تعالی فرهنگ اسلامی خدمت کنیم.

کد خبر 4595801

منبع: مهر

کلیدواژه: ایت الله علما کرمانشاه امام زمان حضرت مهدی عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل جزء خوانی قرآن کریم در سرعین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ ماه مبارک رمضان به محفال قرآنی در مناطق مختلف استان اردبیل حال و هوای معنویت بیشتری بخشیده و حضور جوانان و نوجوانان در کنار بزرگترها پررنگ تر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن کریم
  • هدیه حسنین از طرف آستان حضرت عباس (ع) به کریم منصوری + فیلم
  • جلسات خانگی پُر فروغ قرآن کریم در بردسیر
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • محفل جزء خوانی قرآن کریم در سرعین
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی کامل صبر و مهربانی است
  • چرا به امام حسن(ع)، کریم اهل بیت گفته می‌شود؟