Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - مدير بنياد مسکن انقلاب اسلامي آستارا از بهسازي 52 واحد مسکوني با اعتباري بالغ بر يک ميليارد و 410 ميليون ريال در سال گذشته خبر داد.

هومان بصير روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: سال گذشته 600 ميليون ريال تسهيلات ارزان قيمت براي تعمير خانه ها پرداخت و 60 جلد سند مالکيت براي خانه هاي روستايي صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ياداور شد: سال گذشته 770 ميليون ريال اعتبار براي بازنگري طرح هادي روستاهاي ويرموني و باش محله اختصاص يافت و 44 روستا از طرح هادي برخوردار است.
وي بيان کرد: در روزهاي گذشته 2 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح هادي روستاي باش محله لوندويل اختصاص يافت و به زودي عمليات اجراي آن با انتخاب پيمانکار آغاز خواهد شد.
مدير بنياد مسکن آستارا خاطرنشان کرد: از زمان تاسيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي تاکنون، در 19 روستاي آستارا با اعتباري بالغ بر 170 ميليارد ريال طرح هادي اجرا و 2 هزار جلد سند مالکيت خانه روستايي صادر شده است.
بصير گفت: دولت براي محروميت زدايي در روستاها گام هاي موثري برداشته است و بنياد مسکن انقلاب اسلامي آستارا در صورت زيرسازي راه هاي روستايي، قير رايگان براي آسفالت آنها در اختيار دهياران قرار مي دهد.
وي ادامه داد: عمران روستاها از برکات دولت تدبير و اميد است و هدف از طرح هادي، ايجاد بستر توسعه روستاها، توزيع عادلانه امکانات و بهبود وضعيت مسکن است .
21 تا 31 فروردين ماه دهه بنياد مسکن نامگذاري شده است.
شهرستان مرزي بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت و 62 روستا در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است.
7105 / 7124 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد