Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@21:25:34 GMT

هند دومین اقتصاد دیجیتال سریع جهان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۲۹۸

هند دومین اقتصاد دیجیتال سریع جهان

کاربران موبایل در هند ماهانه به طور میانگین ۸.۳ گیگابایت اطلاعات مصرف می کنند. این مقدار در چین ۵.۵ گیگابایت و در کره جنوبی بین ۸ تا ۸.۵ گیگابایت است. این یعنی یک اقتصاد پیشرفته دیجیتالی. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ اقتصادی اقتصاد جهان فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یو اس نیوز، اشتهای هند برای تکنولوژی روبه افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور مقصدی بزرگ برای تولیدات جدید است و بازاری است که  به مدت طولانی باز می ماند.

یک مطالعه جدید از سوی موسسه  مکنزی گلوبال نشان می دهد که کسب و کار در هند در حال تبدیل شدن به اقتصاد دیجیتال است آن هم با سرعتی که تنها در اندونزی دیده می‌شود. هند همچنین دومین بازاری است که رشد سریع مشتریان دیجیتال را دارد. این کشور 560 میلیون کاربر اینترنتی در 2018 داشت که تنها چین در این زمینه از آن پیشی می‌گیرد.

طبق این گزارش، کاربران موبایل در هند ماهانه به طور میانگین 8.3 گیگابایت اطلاعات مصرف می کنند. این مقدار در چین 5.5 گیگابایت و در کره جنوبی بین 8 تا 8.5 گیگابایت است. این یعنی یک اقتصاد پیشرفته دیجیتالی.

 سایر یافته‌های این گزارش عبارتند از :

-  1.2 میلیون کاربر تلفن همراه در هند وجود دارد. هندیها بیش از 12 میلیارد  اپلیکیشن در 2018 دانلود کرده اند.

-  فضای زیادی برای رشد در این کشور وجود دارد. تنها کمی بیش از 40 درصد جمعیت هند کاربر اینترنت هستند.

-  یک نظر سنجی از بیش از 600 شرکت نشان می‌دهد  یک چهارم رهبران دیجیتال 2 تا 3 برابر از نرم افزار برای مدیریت روابط مشتریان، طراحی منابع سرمایه گذاری یا بهینه سازی موتور جستجو استفاده می کنند.

-  اقتصاد دیجیتال می‌تواند 60 تا 65 میلیون شغل تا 2025 ایجاد کند. بسیاری از این مشاغل نیازمند مهارت عملی دیجیتال هستند. آموزش دوباره  برای 45 میلیون کارگر که اقتصاد دیجیتال شغلشان را تغییر میدهد، لازم است.

-  تا 2025، بخش های اصلی دیجیتال مثل آی تی و مدیریت روند تجارت، خدمات ارتباطی دیجیتال و تولید محصولات الکترونیکی می تواند 100 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی هند اضافه کند.

 نویسندگان گزارش مکنزی گفتند:« بخش‌هایی که تازه دیجیتال شده اند عبارتند از: کشاورزی ، آموزش ، انرژی، خدمات مالی ، مراقبت بهداشتی ، پشتیبانی ، خرده‌فروشی ، خدمات دولتی و بازارهای کار که هر کدام  می‌توانند10 میلیارد دلار تا 150 میلیارد دلار ارزش اقتصادی افزایشی در 2025 ایجاد کنند، چون اپلیکیشن های دیجیتال این بخش به افزایش تولید ،صرفه جویی در زمان و هزینه ، کاهش خطا و بهبود تعادل عرضه و تقاضا کمک می کنند.

زنگ هشدار برای اقتصاد آلمان به صدا درآمدتحقق رونق تولید و اقتصاد در فاینکس 2019

 انتهای پیام/93

R7586/P/S7,85,86/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل شاهد از بین رفتن سریع اعتبار خود در سراسر جهان است

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روزنامه عبری زبان «هاآرتض» با تاکید بر اینکه انزوای «اسرائیل» در سطح بین المللی رو به گسترش است، نوشت با توجه به کاهش اعتبار تل آویو در سطح بین المللی، همکاری با متحدانش برای همیشه ممکن نخواهد بود.
این روزنامه در ادامه نوشت اسرائیل در شرایط فعلی با انزوای بین المللی روبه رو است و با توجه به کاهش اعتبار و مخدوش شدن وجهه اسرائیل در سطح بین المللی، اگر سیاست دنباله روی آن تغییر نکند، همکاری اسرائیل با آمریکا و سایر متحدان (غربی) آن همیشگی نخواهد بود.
این روزنامه در ادامه تایید کرد اسرائیل با انزوای بین المللی مواجه است و اگر اسرائیل سیاست کاملا متفاوتی را در پیش نگیرد و تغییر اساسی در سیاست‌های خود ایجاد نکند، این انزوا همچنان باقی خواهد ماند و از بین نمی‌رود.
«عوزی برعام» وزیر امور داخلی و عضو سابق کنست در مقاله‌ای در روزنامه هاآرتض نوشت آنچه که همکاری میان اسرائیل با آمریکا و برخی از هم‌پیمانان را ممکن کرده، این واقعیت است که ایران بخشی از محوری است که کشور‌هایی مانند روسیه، چین و کره شمالی را در بر می‌گیرد. اما این همکاری «صرفا در زمان بحران‌های جهانی صورت می‌گیرد و برای همیشه ممکن نیست».
این روزنامه صهیونیستی در ادامه اشاره کرد اسرائیل نمی‌تواند خود را فریب دهد که برای همیشه می‌تواند به این همکاری تکیه کند، آن هم در زمانی که اسرائیل شاهد از بین رفتن سریع اعتبار خود «به عنوان یک دولت مشروع» در سراسر جهان است.

دیگر خبرها

  • اسرائیل شاهد از بین رفتن سریع اعتبار خود در سراسر جهان است
  • رتبه تورمی ایران در جهان مشخص شد
  • سریع‌ترین دوربین جهان با قدرت ۱۵۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ عکس در ثانیه
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر اقتصاد کسب و کارها
  • لپ‌تاپ ۲۰۲۴ اچ‌پی با شارژ سریع و عمر باتری ۱۲ ساعته رونمایی شد
  • ۶ کشوری که از فناوری فضایی برای توسعه دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اسرائیل
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی