Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@04:04:29 GMT

ثبت نام در جشنواره فاوا تا 10 اردیبهشت تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۳۲۳

پول‌نیوز - نام نویسی در هشتمین جشنواره فاوا تا 10 اردیبهشت ماه تمدید شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طبق مصوبه کمیته راهبری جشنواره فاوا نام نویسی در این جشنواره تا 10 اردیبهشت ماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش: هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با رویکرد نوین و هدف شناسائی و حمایت از نخبگان و استعداد های برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به وب سایت جشنواره به آدرسhttps://festfava.ict.gov.ir/ نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

هشتمین جشنواره فاوا در 6 محور، استارت آپ برتر در حوزه ICT؛ دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی؛ توسعه کسب و  کار در حوزه فاوا؛ پژوهش‌های منتهی به فناوری؛ شرکت های برتر IT  در توسعه اقتصادی و فناوری فضائی و خدمات فضا پایه برگزار می شود.

طبق اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره فاوا، اسامی برگزیدگان این جشنواره با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می شود و از آنان در قالب بسته های حمایتی تقدیر به عمل می آید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پست بانک ایران جشنواره فاوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت‌نام‌ها جمع‌بندی صورت می‌گیرد و در مورد تعداد سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم.

سخنگوی شهرداری تهران، بیان داشت تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره طرح‌های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.

محمدخانی ادامه داد: اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی‌های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت‌نام در این سامانه مسیر ساده‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می‌شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

کد خبر 6079729 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد