Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید فروغی ظهر شنبه با اعلام خبر نصب سازه‌های فلزی در معابر شهر کهریزک در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری کهریزک گفت: بنا به درخواست اهالی و بازدیدهای میدانی انجام شده از خیابان شورا و شهرک‌پیام، نصب دریچه دال و پل فلزی این دونقطه از محلات شهر در دستور کار واحد تأسیسات قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک افزود: اجرای این دو طرح خدماتی در سهولت تردد عابران و خودروها تأثیر بسزایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پل فلزی و دریچه در کارگاه واحد تأسیسات شهرداری کهریزک ساخته و به طور دائمی در ۲ نقطه از شهر واقع در تقاطع خیابان شورا و شهرک مسکن مهر و خیابان دانش شهرک پیام جانمایی و پس از اجرای عملیات عمرانی نصب شد.

کد خبر 4595812

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کهریزک پله برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها

تین نیوز

​کارشناس مسائل شهری با بیان اینکه پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است، گفت: اگر جان انسان ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مجتبی شاکری درباره ورود تاکسی ها و اتوبوس های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت که در این دوره به طور کامل محقق شد، دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف نشان می دهد و برخی از وزرا نیز انجام امور خود را با مشارکت شهرداری تهران انجام می دهند. 

وی ادامه داد: نوسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهرداری تهران و وزارتخانه مربوطه، ساخت واگن با همکاری شهرداری تهران و وزارت صمت و همچنین ورود تاکسی های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مواردی است که حاصل مشارکت این نهاد شهری با ارگان های دولتی محسوب می شود. 

کارشناس مسائل شهری تصریح کرد: در این بین، با توجه به اینکه بسیاری از کشورها برای کاهش و ریشه کن کردن آلودگی هوا به سمت برقی سازی خودروها در حرکت هستند، برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران که روند آن آغاز شده، یک ضرورت است البته برخی افراد در این راستا به کمبود برق اشاره می کنند؛ این در حالیست که ساخت راکتورهای هسته ای در دستور ساخت قرار دارد و بهره برداری از آنها به وضعیت موجود کمک خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه ما در مسیر افزایش تولید برق قرار داریم و با یک آینده نگری می توان مطمئن بود مسیری که در آن حرکت می کنیم، مسیر درستی است، ادامه داد: در عین حال نباید بیمار ی ها و مرگ ومیرهای ناشی از آلودگی هوا که گریبان گیر مردم شهرهای بزرگ شده است را فراموش کنیم، اگر جان انسان ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

شاکری خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشات و برنامه هایی که شهرداری تهران در جلسات برگزار شده با اعضای شورای شهر ارائه کرده به نظر می رسد پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری پایتخت زیر ذره بین شورا
  • تردد خودروها در خیابان استانبول؛ عکس زیبای ۷۵ سال قبل را ببینید
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • آبگرفتی معابر و سرریز شدن سازه‌ آبخیز داری در بندرخمیر+فیلم
  • آبگرفتی معابر و سرریز شدن سازه‌های آبخیز داری در بندرخمیر+فیلم
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها