Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:37:59 GMT

هفت مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد تخریب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۳۴۶

هفت مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: هفت مورد ساخت و ساز غیر مجاز طی یکماه گذشته در بروجرد تخریب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت اله نباتی در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر مجاز در برخی از مناطق بروجرد خصوصا در گلدشت و نظام آباد افزایش یافته و جهاد کشاورزی به همراه سایر دستگاه های متولی بعد از بررسی اقدام به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طی یکماه گذشته هفت مورد ساخت و ساز غیر مجاز که در مناطق گلدشت، نظام آباد و بندیزه بود با حکم قضایی تخریب شدند.

نباتی تصریح کرد: همچنین سال گذشته 19 مورد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت 11 هزار و 870 متر مربع تخریب شد.

به گفته وی بیشتر سودجویان ساخت و سازهای غیر مجاز را در مناطق گردشگری انجام می دهند که این کار تخلف است و در صورت مشاهده ساخت و سازها بدون داشتن مجوز تخریب صورت می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق

 محمد رئیسی اظهار داشت: در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان، برق ۴۴۵ روستا قطع شد، که در همان ساعات اولیه با تلاش تیم های عملیاتی این شرکت برق ۲۱۷ روستا پایدار گردید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برق ۳۶۶ روستا پایدار است، گفت: تداوم تلاش پرسنل صنعت برق جهت پایداری شبکه برق سایر روستاها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: نبود راه دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت جهت اصلاح شبکه های آسیب دیده است.

رییسی با اشاره به تداوم شرایط جوی در منطقه و افزایش خسارت به شبکه برق، بیان کرد: ۲۷۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۱۲ دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از جمله حجم خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

وی افزود: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان