Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@00:03:01 GMT

واقعا مدیرعامل سپاهان این حرف را زده است؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۳۸۰

به گزارش پارس نیوز، 

در شرایطی که چند روز از بازی استقلال و سپاهان می گذرد و سپاهانی ها بازی با سایپا را هم با اختلاف گل زیاد برده اند این اظهار نظر از مسعود تابش،مدیرعامل سپاهانی ها کمی عجیب است! در آن بازی از سوی هوادارنماها یک گوجه به داخل زمین پرتاب شد و باعث شد تا برای دقایقی مسابقه متوقف شود.اتفاقی که باعث شده تا تابش بگوید:«همین پرتاب باعث شکست سپاهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»او گفته است:«ما کماکان به قهرمانی امیدوار هستیم. در بازی هفته گذشته هم یک گوجه باعث باخت ما شد. متأسفانه ناظر داوری که خودش در دپارتمان داوری مسئولیت دارد به حرف بقیه که می‌گفتند آن شیء فقط یک گوجه است گوش نمی‌داد و طلب آتش‌نشانی می‌کرد و ۶ دقیقه بازی ما خوابید. بازیکنان ما هم تا دقایق آخر بازی مراقبت نکردند و این نتیجه حاصل شد.»

حرف اینجاست که فوتبال فقط حرف و ادعا نیست.باید زحمت کشید،باید جنگید و باید از هم ابزارهای فوتبالی استفاده کرد تا در نهایت با کنار قراردادن این فاکتورهای کنار هم بتوان به نتیجه دلخواه رسید.آقای تابش چنان نقش یک گوجه را در شکست خوردن سپاهان پر رنگ کرده اند که جای تعجب دارد.آن هم برای مجموعه بزرگی مثل فولاد مبارکه سپاهان.آقای تابش آیا این شرایط برای استقلال وجود نداشت و آیا 6 دقیقه بازی برای آنها نخوابیده بود؟مگر تیم شما در زمین برتر بلامنازه بود که این حرف را می زنید؟حتی اگر این طور هم باشد از کجا معلوم که در آن 6 دقیقه شما به گل می رسیدید؟فیلم بازی تان موجود است و می توانید موقعیت هایی که داشتید را بشمارید.نقش من دفاع ازاستقلال نیست اما شرایط برای آنها هم مساوی بوده و این واقعا عجیب است که شکست مقابل آبی پوشان را به پرتاب گوجه ربط می دهید.شاید اگر می گفتید بدشانس بودیم قابل باورتر بود تا اینکه پای میوه های جالیزی را به میان بکشید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال و سپاهان بازی سایپا زمین فوتبال فولاد مبارکه استقلال استقلال استقلال و سپاهان بازی زمین فولاد مبارکه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است