Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:08:37 GMT

عمارت شهرداری ساری سرپرست دار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۴۱۷

عمارت شهرداری ساری سرپرست دار شد

ساری-ایرنا- شورای اسلامی شهر ساری در چهل و یکمین نشست خود عصر روز شنبه پس از موافقت حداکثری با استعفای شهردار سابق، حمید فرزانه معاون شهرداری را به عنوان سرپرست ساختمان عمارت این نهاد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حمید فرزانه از نیروهای رسمی شهرداری ساری است که در کسوت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری فعالیت داشت ودر آستانه بازنشستگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این مهدی عبوری به مدت بیش از 81 ماه شهرداری شهر ساری را با انتصاب از سوی شورای اسلامی شهر بر عهده داشت که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاون مدیریت منابع انسانی وزیر منصوب شد.
شهردار سابق 25 فروردین ماه سال جاری پیش از انتصاب در معاونت وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا کرده بود.
درحالی شهردار سابق ساری به سمت معاونت وزیر راه و شهرسازی تن داد که پیش از این زمزمه هایی از سوی برخی حامیان شهردار سابق برای انتصاب ایشان در پست استاندار در یکی از استان های همجوار منتشرشده بود که تاکنون این امر محقق نشده است.
عبوری پیش از انتخاب از سوی شورای اسلامی دوره چهارم شهر ساری به کسوت شهردار این شهر مرکز مازندران مسوولیت اداری و مالی و مدیر حراست شبکه استانی طبرستان این استان را بر عهده داشت.
شهر ساری حدود 440 هزار نفر جمعیت دارد و بیشترین جمعیت شهری را در بین 58 شهر استان مازندران داراست و دارای سه منطقه شهرداری و چند ناحیه شهری است.
6982/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر ساري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران