Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:04:21 GMT

جشنواره غذای سالم در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۴۵۱

جشنواره غذای سالم در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید علی درخشان اظهار داشت: جشنواره غذای سالم به مناسبت هفته سلامت و با هدف آگاه سازی دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت و انتقال دهندگان اطلاعات و آموزش‌ها به خانواده‌ها و دیگر سطوح جامعه برگزارمی شود.

وی اظهار داشت: در این جشنواره معایب و زیان‌های مصرف انواع فست فودها توسط کارشناسان آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نواختن زنگ سلامت، انجام حرکات ورزشی، سخنرانی کوتاه مسئولین و ارائه آموزش‌های لازم توسط کارشناسان و برپایی نمایشگاه نقاشی از آثار دانش آموزان و معرفی تجلیل از نفرات برگزیده را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد.
 

کد خبر 4595787

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد غذای سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، افشین امیریان گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون صورت گرفته است و ۶ کانون در استان بدین منظور تجهیز خواهد شد.
وی گفت: از مجموع ۷۷۷ نفر سهیه تعداد ۲۰۸ نفر آموزگار ابتدایی و مربی استثنایی، تعداد ۲۴۱ نفر دبیر و تعداد ۳۲۸ نفر مربی امور تربیتی در رشته‌های شغلی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، تربیت بدنی و سلامت و مشاوره جذب خواهند شد.
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: بعد از مرحله اول آزمون فرایند استخدام همکاران فرهنگی شامل مراحل بررسی مدارک، مستندات و معاینات پزشکی، ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) و گزینش خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره آموزش ارزیابان و اقدامات لازم برای تأمین تجهیزات و فناوری لازم تامین شده است.
آزمون مرحله اول استخدامی آموزگاری ۱۸ اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون مرحله اول دبیری ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری