Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:49:30 GMT

میزان بارش تجمعی دو ماه گذشته اعلام شد+نمودار

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۴۸۴

میزان بارش تجمعی دو ماه گذشته اعلام شد+نمودار

هواشناسی کشاورزی نمودار بارش تجمعی را در دو ماه گذشته از تاریخ  یک اسفند سال ۹۷ تا ۳۰ فرودین ماه سال جاری منتشر کرد که تفاوت معناداری با دوره بلند مدت دارد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ اقتصادی راه و مسکن کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم- اداره هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور وضعیت بارش را در دو ماه گذشته از تاریخ  یک اسفند سال 97 تا 30 فرودین ماه سال جاری منتشر کرد که تفاوت معناداری با دوره بلند مدت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار هواشناسی به کشاورزان

بنابراین گزارش مسئولان وزارت جهاد کشاورزی بارشهای اخیر که شدت بالایی نیز داشت و در برخی استانها تبدیل به سیل شد را در مجموع برای بخش کشاورزی موثر اعلام کردند.

نمودار میله ای سبز رنگ میزان بارش تجمعی(1 اسفند لغایت 30 فروردین 1398) و نمودار میله ای آبی رنگ میزان بارش تجمعی دوره بلند مدت (1 اسفند لغایت 30 فروردین) را نمایش داده و درجه بندی آن بر اساس محور سمت راست است.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,81,83/CT9 واژه های کاربردی مرتبط وزارت جهاد کشاورزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان از کاهش ۳۴ درصدی بارش‌های سال زراعی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
وی با اشاره به کاهش ۱۹۲ میلیمتری بارش‌ها در میانگین بلند مدت، افزود: میزان بارش‌ها در مقایسه با میانگین بلند مدت ۱۴ درصد کاهش دارد.

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور
  • بخش کشاورزی با حد مطلوب فاصله زیادی دارد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی برای زنجان