Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن شهدای دولت با 3 دستور کار برگزارشد، افزود: با همراهی و همکاری اصناف در سال گذشته کمترین شکایت را از واحدهای صنفی داشته‌ایم و این تعهد و نظارت اصناف بر واحدهای صنفی برای تامین رفاه مردم را نشان می دهد

وی در ادامه با اشاره به سیستم توزیع اقلام ضروری و گزارش های صنوف مختلف در استان گفت: با نظارت های صورت گرفته، سیستم توزیع مناسبی در البرز وجود دارد و در راستای تامین کالاهای ضروری مشکلی نیست، چراکه اقلام ضروری به وفور در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به کاهش نرخ بعضی اقلام گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفته قیمت تخم مرغ کاهش چشمگیری پیدا کرده اکنون علاوه بر اینکه می توانیم نیاز استان را تامین کنیم امکان صادرات نیز فراهم است، همچنین قیمت مرغ گرم و منجمد نیز کاهش یافته است.

مقام عالی دولت در خصوص حمایت از اقشار کم بر خوردار گفت: لازم است با اهتمام بیشتری به قشر آسیب پذیر جامعه توجه شود به همین منظور بخشی از گوشت تنظیم بازار به انجمن حمایت از زندانیها تخصیص می گیرد تا در اختیار خانواده این افراد قرار گیرد. 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان قربان حاجی‌مشهدی  گفت: درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نقش موثری در تحول نظام سلامت دارد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: سال گذشته در مجموع با احتساب چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال ارزش افزوده، حدود هفت هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌های استان گلستان و وزارت بهداشت واریز شده است.

حاجی‌مشهدی در ادامه به تمدید ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان تا ۱۲ اردیبهشت ماه جاری اشاره کرد و توضیح داد: پیش از این ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه سال جاری مهلت داشت اما به دلیل استقبال خوب مؤدیان تا ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: مودیان مالیاتی که نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام کنند از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قانون مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان تاکید کرد: در صورت ندادن اظهارنامه مالیاتی، براساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، جرایمی برای مودیان در نظر گرفته شده که در برخی موارد غیرقابل بخشودگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور مالیاتی گلستان، قربان حاجی مشهدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: براساس قانون مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماه زمستان ۱۴۰۲ تا پایان فروردین بود، اما با توجه به استقبال ۷۰ درصدی مودیان، با دستور رئیس سازمان امور مالیاتی، این مهلت تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: ۷۰ درصد مودیان مالیاتی، اظهارنامه خود را بر اساس اعداد و ارقام سال گذشته و بر اساس مقررات ماده ۳ قانون تسهیل مودیان در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی، اظهارنامه خود را تا ۳۱ فروردین ارائه کرده‌اند.

وی در مورد احتمال تمدید دوباره مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی هم گفت: بعید است مجدد تمدید شود، لذا مودیان باید در مهلت باقیمانده تا ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه خود را ارسال کنند تا از بخشودگی‌های قانونی بهره‌مند شوند و مشمول جرایم تأخیر در ارسال اظهارنامه نشوند.مدیرکل امور مالیاتی گلستان با بیان اینکه یک درصد از درآمد مالیات ارزش افزوده در حوزه سلامت هزینه می‌شود، گفت: سال گذشته برای ارتقای سلامت گلستان ۲ هزار میلیارد ریال به طور مستقیم به حساب وزارت بهداشت واریز شد. 

قربان حاجی‌مشهدی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نقش موثری در تحول نظام سلامت دارد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: سال گذشته در مجموع با احتساب چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال ارزش افزوده، حدود هفت هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌های استان گلستان و وزارت بهداشت واریز شده است.

حاجی‌مشهدی در ادامه به تمدید ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان تا ۱۲ اردیبهشت ماه جاری اشاره کرد و توضیح داد: پیش از این ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه سال جاری مهلت داشت اما به دلیل استقبال خوب مؤدیان تا ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: مودیان مالیاتی که نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام کنند از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قانون مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان تاکید کرد: در صورت ندادن اظهارنامه مالیاتی، براساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، جرایمی برای مودیان در نظر گرفته شده که در برخی موارد غیرقابل بخشودگی است.قربان حاجی مشهدی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: درآمد مالیاتی سال ۱۴۰۱ گلستان ۲ هزار و ۹۵ میلیارد تومان بود که این رقم در سال گذشته به ۳ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان افزایش یافت.
مدیرکل امور مالیاتی گلستان مالیات مستقیم را بیشتر مربوط به مالیات اشخاص حقوقی غیردولتی یا شرکت‌ها دانست و گفت: وصول مالیات مستقیم در گلستان طی سال ۱۴۰۱ حدود یک هزار و ۳۷۶ میلیارد تومان بود که این عدد در سال گذشته به ۲هزار و ۳۶ میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: در بخش مالیات غیرمستقیم، وصولی سال ۱۴۰۱ حدود ۷۱۸ میلیارد تومان بود که در سال گذشته این مبلغ به یک هزار و ۱۷۱ میلیارد تومان افزایش یافت.
حاجی مشهدی افزود: ۴۶۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان از مالیات وصول شده سال گذشته به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شد که بیشترین آن به مبلغ ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به گرگان و ۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به گنبدکاووس بود.
مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان به حساب شهرداری گرگان، ۳۷ میلیارد به شهرداری گنبدکاووس، ۱۳.۵ میلیارد به شهرداری بندرترکمن و ۱۳ میلیارد تومان به حساب شهرداری علی آبادکتول واریز شد.
حاجی مشهدی افزود: در سال گذشته مبلغ ۴۷ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های گنبدکاووس و ۲۷ میلیارد تومان به حساب دهیاری های گرگان واریز شد.

دیگر خبرها

  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند