Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادی، گفت: تعداد اردوگاه های اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق سیل زده استان هم اکنون به ۴۲ اردوگاه تقلیل یافته اند.

«علی خدادادی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: تعداد اردوگاه های اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق سیل زده استان هم اکنون به 42 اردوگاه تقلیل یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، افزود: از 4 فروردین تاکنون در مجموع 92 اردوگاه اسکان اضطراری برپا شد که 148 هزار و 500 نفر از خدمات اسکان اضطراری و موقت جمعیت هلال احمر خوزستان استفاده کردند.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون چهار اردوگاه در اهواز، سه اردوگاه در باوی، پنج اردوگاه در حمیدیه، پنج اردوگاه در شادگان، 14 اردوگاه در شوش، هفت اردوگاه در رامهرمز و یک اردوگاه در شهرستان های کارون، هویزه، دشت آزادگان و هفتکل مستقر هستند و به افراد آسیب دیده از سیل خدمت رسانی می کنند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون جمعیت حاضر در 42 اردوگاه اسکان اضطراری، 14 هزار و 418 نفر است، تصریح کرد: دلیل کاهش اردوگاه های اسکان اضطراری، فروکش کردن آب در برخی از مناطق و برگشت مردم به منازل خود بوده است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان رژه روز ارتش نیمه شعبان روز ارتش خبرگزاری شبستان خسارت سیل ارتش اردبیل سیل اسکان اضطراری مناطق سیل زده هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت