Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تجهیزات آموزشی در بین مدارس مناطق سیل زده 14 منطقه آموزشی استان امروز شنبه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش توزیع شد.

علی قربانی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تجهیزاتی همچون 2 هزار و یکصد نیمکت، 700 صندلی، 112 کولر، 280 تخته سفید، 56 کامپیوتر و تعدادی لوازم التحریر در بین مدارس مناطق سیل زده امروز با حضور ' مجتبی زینی وند' معاون وزیر آموزش و پرورش توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دانش آموزان مدارسی که در مناطق سیل زده تخریب شدند در سایر مدارس منتقل شدند و یا از کانکس برای جایگزین این مدارس استفاده شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: این تجهیزات در بین مدارسی که دانش آموزان مدارس سیل زده به آنجا منتقل شدند و یا کانکس های جایگزین مدارس تخریب شده از سیل و مدارسی که خسارت هایی از سیل متحمل شده اند توزیع شد.
درسیلاب اخیر در خوزستان به بیش از 160 هزار سیلاب زده امدادرسانی شده است و دستور تخلیه 270 روستا صادر شده است.
مدارس مناطق سیل زده نیز به دستور مدیریت بحران خوزستان از تاریخ 17 تا 26 فروردین ماه تعطیل اعلام شد که امروز مدارس این مناطق کار خود را آغاز کردند.
جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در بیش از 9 هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیل توزیع مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی

به گزارش خبرنگار مهر، یونس بهاروند امروز یکشنبه در شورای اداری آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: در دو سال گذشته در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده است که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که فقط ۲۰۳ مدرسه بود در خور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس در لرستان هزینه شده است، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی و … در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس عنوان کرد و بیان داشت: باید همه با هم تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به‌دوراز حاشیه و سیاست‌زدگی دستگاه تعلیم‌وتربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.

بهاروند، خط‌قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: در کشوری که در مقابل تمام استکبار جهانی می‌ایستد باید به خود ببالیم که جا دارد از همه نیروهای نظامی و امنیتی، به‌ویژه سپاه پاسداران به‌خاطر عملیات تنبیهی وعده صادق قدردانی کنیم.

وی در آستانه هفته معلم، افزود: همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قابل‌احترام هستند؛ چون از فیلترهای مهمی برای خدمت به کشور عبور کرده‌اند و دستگاه تعلیم‌وتربیت استان به‌دوراز هر حاشیه‌ای تنها به دنبال اعتلای نظام تعلیم‌وتربیت و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6084428

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان