Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير کشور در نامه اي به وزير راه و شهرسازي ضمن تأکيد بر اتخاذ تمهيدات فوري در بخش راه و مسکن در مناطق سيل زده، خواستار بازسازي و نوسازي ساختمان ها و همچنين محورهاي مواصلاتي در انواع جاده اي و ريلي در اين مناطق شد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، «عبدالرضا رحماني فضلي» روز شنبه در نامه اي به «محمد اسلامي» با يادآوري خسارت هاي ناشي از سيل اخير از وزير راه و شهرسازي خواست که
در بازسازي و نوسازي ساختمان ها و جاده هاي مواصلاتي اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشي از نامه وزير کشور آمده است: با عنايت به دستور رييس جمهوري در جلسه 18 فروردين 98 هيات وزيران به منظور ايجاد عزم ملي و بسيج همه ظرفيت ها و امکانات اعم از بخش دولتي و غير دولتي براي کاهش آلام هموطنان سيل زده و بازسازي و جبران هرچه سريع تر خسارت هاي مادي و معنوي وارده با توجه به وظايف و ماموريت هاي اين وزارتخانه در بازسازي و نوسازي ساختمان ها در انواع مختلف عمومي، تجاري، اداري و مسکوني همچنين محورهاي مواصلاتي در انواع جاده و ريلي لازم است ضمن اتخاذ تمهيدات فوري در بخش راه و مسکن به نحوي برنامه ريزي و عمل شود تا با همکاري و هماهنگي شوراي هماهنگي مديريت بحران استان هاي حادثه ديده در حداقل زمان ممکن و با بررسي و ارزيابي ميزان خسارت هاي وارده در حوزه مرتبط اقدامات لازم صورت گيرد.
رحماني فضلي رييس قرارگاه بازسازي و نوسازي مناطق سيل زده کشور در اين نامه تصريح کرد: همچنين به منظور پيش بيني ساز و کارهاي تامين اعتبار براي جبران خسارت ها، نسبت به تهيه طرح ها و برنامه ها و عملياتي کردن آنها براي بازسازي و نوسازي ساختمان هاي همه بخش هاي دولتي و غير دولتي و احياء زير ساخت هاي انواع راه ها، جاده و ريلي که ضرورتاً مي بايست در آن زمانبندي نيز لحاظ شده باشد اقدام و يک نسخه از آن جهت بررسي به اين وزارت ارسال شود.
سيام*3061**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال بارش‌های سیل‌آسا و وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی، ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره‌کل، ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در محورهای مواصلاتی زاهدان، نصرت آباد، تفتان، خاش و حوزه سراوان مستقر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم انجام شده است و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی این روزها توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدارها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند، همچنین قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

کد خبر 744996

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان اصلاح شد
  • اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه در لرستان
  • اصلاح ۱۵نقطۀ پرحادثه در محورهای لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان
  • باد و باران باعث تخریب ۲۰ اصله پایه شبکه برق شهرستان سراوان شد
  • ثبت بیش از ۲۰۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل