Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:56:42 GMT

طرحی نو، برگزاری اولین پیک نیک خانوادگی کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۷۵۲

طرحی نو، برگزاری اولین پیک نیک خانوادگی کشور

انزلی-ایرنا- گروه طرح نو پس از برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی این بار در اقدامی جالب اولین پیک نیک خانوادگی کشور را دربندرانزلی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهر قزوین روز طبیعت دیگری را در پنجاهمین روز از سال نو برگزارمی کنند که با عنوان جشن باران و طلب آن در پنجاهمین روز از بهار بوده و هر ساله گروه های مختلف مردم بویژه ساکنان محله های قدیمی شهر در آن شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این روز که نزد قزوینی ها به پنجاه به در معروف است ، مردم در نزدیکی غروب آفتاب منازل خود را ترک و به مصلای شهر رفته و آداب ویژه این روز از جمله اقامه نماز باران را برگزار می کنند.
گروه فرهنگی و هنری طرح نو که سال گذشته بانی مراسمی چون دیدار با سالمندان و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و یاری رساندن به کودکان نیازمندان در شب عید، کارنامه خوبی از عملکرد خود برجای گذاشته بار دیگر برگزاری مراسم متفاوت را در دستور کار قرار داده و این بار در طرح نویی متفاوت از ساعت 9 صبح تا 9 شب روز جمعه ششم اردیبهشت ماه ، نخستین پیک نیک خانوادگی کشور را در منطقه چراغ پشتان بندرانزلی برگزار می کند.
برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ برای نخستین بار در فضای باز، جشنواره ماهیگیری، بازی های بومی و محلی، برپایی غرفه های عرضه صنایع دستی و غذا و نان محلی، مسابقه آشپزی برای بانوان و مسابقه نقاشی برای کودکان ، لافند بازی و اجرای موسیقی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده گروه فرهنگی و هنری طرح نو جهت خاطره سازی برای خانواده ها در این پیک نیک خانوادگی است.
همچنین گروه طرح نو گام را فراتر نهاده و برای جمع آوری کمک به هموطنان سیل زده محلی را نیز برای برپایی چادر جمعیت هلال احمر اختصاص داده تا مردم علاوه بر گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده های خود با کمک به خانواده های سیل زده علاوه بر ابراز همدردی با این عزیزان، گرهی هرچند کوچک از مشکلات شان را نیز باز کنند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي طرح نو بندرانزلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به عملکرد این نهاد در زمینه‌های مختلف، گفت: این حجم عظیم از کار، یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در نشست خبری با رسانه‌های کرمان با اشاره به ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برگزاری مراسم از جمله این ماموریت‌هاست که یکی از مراسم پیش رو بزرگداشت دهه کرامت است. 

وی افزود: این مراسم با همکاری آستان‌های مقدس داخل کشور و استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله کانون‌های مساجد در ایران و در خارج از کشور هم برگزار می‌شود. 

موسی پور هماهنگی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و دهه امامت و ولایت را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: به صحنه آوردن مردم و ایجاد زمینه برای ابراز احساسات و نظرات آنان در مسائل بین المللی و دفاع از مردم مظلوم هم جزء ماموریت‌های شورا است‌.

رئیس ورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه فضای کشور همواره در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و انعکاس دیدگاه‌ها و عواطف مردم بوده، گفت: از همان روز اول طوفان الاقصی اولین کشوری بودیم که برای جشن سراسری و مراسم شکرگزاری فراخوان دادیم و علاوه بر این چند راهپیمایی سراسری برگزار و جمعه‌های خشم هم هر هفته در تعدادی از استان‌ها برای شعله‌ور ماندن این خشم برنامه‌ریزی شد.

وی برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در مواجهه با هتک حرمت مقدسات توسط دشمنان اسلام را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نام برد و افزود: در مجموع این حجم عظیم از کار یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست زیرا مجموع نیروهای ما در کشور ۲۵۰ نفر بیشتر نیست و هنر شورا این است ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی و تشکل‌های مردم نهاد را پای کار بیاورد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب به حج عمره
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره
  • ورود اولین گروه عمره گزار ایرانی به مدینه | عکس
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج