Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید به زودی به صدر جدول پردرآمدترین باشگاه‌های دنیا از لحاظ دریافتی از اسپانسر پیراهن صعود می‌کند.

طرفداری - رئال مادرید و آدیداس به زودی قراردادی نجومی با یکدیگر امضا می‌کنند.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، در سلامت اقتصاد رئال مادرید هیچ شکی وجود ندارد. اگرچه درآمد باشگاه در سال مالی جاری به دلیل حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا و عدم دستیابی به جامی، کمتر از پیش بینی‌ها خواهد بود اما به زودی اتفاق ویژه‌ای برای کهکشانی‌ها در بحث درآمدزایی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد همکاری 12 ساله میان رئال مادرید و آدیداس به زودی به امضا می‌رسد. قراردادی که می‌تواند تا 1600 میلیون یورو برای سفیدپوشان ورودی داشته باشد.

طبق قرارداد رئال مادرید سالانه 120 میلیون یورو به صورت فیکس از این کمپانی آلمانی دریافت خواهد کرد. این قرارداد که تا پیش از اتمام فصل جاری به امضا خواهد رسید، به دلیل تغییرات مدیریتی در هیئت رئيسه کمپانی آدیداس در سال 2016، چند سالی به تاخیر افتاد اما در هفته‌های اخیر مذاکرات بسیار خوب و پیشرفته بوده و توافق حاصل شده است. بدین ترتیب آدیداس تا سال 2031 اسپانسر پیراهن رئال مادرید خواهد بود و به هیچ تیم دیگری جز کهکشانی‌ها بالاتر از این رقم را پرداخت نمی‌کند.

طبق توافق، 20 درصد از میزان فروش محصولات رئال مادرید توسط آدیداس، به خود باشگاه پرداخت می‌شود و در عوض آدیداس در سانتیاگو برنابئوی جدید یک بخش اختصاصی خواهد داشت که قرار است به بزرگ ترین فروشگاه این کمپانی در دنیا تبدیل شود. رئال مادرید در صورت دستیابی به عناوین قهرمانی نیز چند میلیون یورو پاداش دریافت خواهد کرد. ضمن اینکه وظیفه تولید و تهیه البسه دیگر تیم‌های باشگاه نیز با آدیداس است.

با این قرارداد رئال مادرید به لحاظ دریافتی ثابت به ازای هر سال، بالاتر از بارسلونا با 105 میلیون یورو، بیشترین درآمد را در این زمینه خواهد داشت. رئال مادرید در بهترین حالت با احتساب پاداش‌ها سالانه 133 میلیون یورو از آدیداس دریافت می‌کند و بارسلونا در بهترین حالت 155 میلیون یورو.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که امروز هوشنگ نصیرزاده درگفت و گو با آنا اعلام کرده بود این باشگاه تلاش می کند تا موانع برای حضور یحیی گل محمدی در این تیم برطرف شود و تا زمان حل شدن قطعی این موضوع دستیار پیشنهادی او به تبریز می رود تا کار را آغاز کند.

در همین راستا امروز یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد داده تا با حمید مطهری قرارداد امضا کنند. مطهری فردا همراه هوشنگ نصیرزاده راهی تبریز می شود تا ظهر به بازیکنان معرفی شود. اینکه محمد نصرتی که در این چندروز تیم را تمرین داده در تراکتور بماند یا خیر فردا مشخص می شود. 

طبق پیگیری خبرنگار آنا یحیی گل محمدی هم فردا جلسه نهایی را با مسئولان تراکتور در تهران دارد و تلاش مجموعه تراکتور به این است که با حل برخی موانع حضور گل محمدی در بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ قطعی شود. 

 با حضور مطهری در تیم تراکتور این مربی از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو