Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:33:16 GMT

مرکز تخصصی مهدویت در فضای مجازی فعال شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۷۸۶

مرکز تخصصی مهدویت در فضای مجازی فعال شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رستگاری پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از خادمان مهدوی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به فعالیت‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) اظهار داشت: فعالیت‌های آموزشی این بنیاد در طول سال از سطوح پیش دبستانی تا عالی‌ترین سطح دانشگاه را در بر می‌گیرد.

وی از برگزاری دو دوره تربیت مدرس برای تربیت مربی عمومی و دوره تربیت کودک و نوجوان در این بنیاد خبر داد و عنوان کرد: با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که امروز در جامعه در فضای مجازی انجام می‌شود، این بنیاد مرکز تخصصی مهدویت در حوزه فضای مجازی را نیز فعال کرده و برنامه‌های متنوعی در این راستا اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستگاری یادآور شد: برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی نیز از فعالیت‌هایی است که در طول سال برگزار می‌شود و دانشگاه‌های استان در اجرای این برنامه همکاری دارند.

وی از حضور ۱۶ خادم افتخاری از استان یزد در مسجد جمکران خبر داد و عنوان کرد: انجام فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران در پنجشنبه هر هفته توسط خادمان یزدی انجام می‌شود و حتی اعزام این خدام نیز با هزینه شخصی خودشان انجام می‌گیرد.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد، برگزاری دعای ندبه و زیارت آل‌یاسین، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی در مناسبت‌های خاص، برگزاری نشست‌های مهدوی و … را نیز بخش دیگری از فعالیت‌های این بنیاد برشمرد.

وی در مورد برنامه‌های نیمه شعبان امسال نیز عنوان کرد: برنامه‌های جشن نیمه شعبان سال‌های سال است که با حضور پرشور مردم و به صورت کاملاً مردمی برگزار می‌شود و بیشتر هدف حضور تشکل‌ها، در راستای هدایت جشن‌ها به سمت ارزش‌های دینی است.

کد خبر 4595853

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مهدویت امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد