Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@13:47:54 GMT

دل‌نوشته واعظی درباره بازدید از استارت‌آپ‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۹۵۳

دل‌نوشته واعظی درباره بازدید از استارت‌آپ‌ها

ساعت24 -محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز جمعه وقت مبسوطی را به بازدید از پنجمین رویداد آموزشی و تجربی (استارت آپ)ایده تا عمل با محوریت فناوری های مالی، فین تک در حسابداری که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شده بود، اختصاص دادم. حضور اساتید، شرکتهای تخصصی حسابداری ومالی و بانکها و کارآفرینان به همراه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و حتی برخی دانش آموزان هنرستان و فنی حرفه ای در این رویداد فوق العاده هیجان انگیز و امیدبخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بخش دیگری از پیام اینستاگرامی خود یادآور شد: 

موضوع استارت آپ ها برای من همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. باورم این است که آینده کسب و کار و پیشرفت کشور به این حوزه گره خورده است و باید از همه ظرفیت ها برای توسعه آن استفاده کرد. به همین دلیل در زمان تصدی وزارت ارتباطات و فناوری نیز به این موضوع اهتمام زیادی داشتم و وقت و انرژی زیادی را برای این حوزه مصروف کردم که بحمدلله با کمک دیگر همکاران وزارتخانه و برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته، دستاوردهای خوبی هم به همراه داشت. در بازدید روز جمعه که نزدیک به دو ساعت طول کشید، از نزدیک با تک تک حاضرین در این رویداد استارت آپی گفتگو کردم. هیجان و حس امیدی که در وجود این جوانان دیدم مثال زدنی بود. 

باید از برگزاری مستمر این رویداها در دانشگاهاوخصوصادر گروهای اموزشی علوم انسانی وفنی مهندسی برای اشنایی دانشجویان ودانش اموزان با کسب وکارهای نو در رشته های مختلف تحصیلی استقبال و حمایت کرد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف رئیس پیشین عملیات ارتش اسرائیل از جنگ با ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسرائیل زیف، رئیس پیشین بخش عملیات ارتش اسرائیل به تحلیل جنگ به ایران پرداخته و عمیقاً به همکاران صهیونیستش توصیه می‌کند وارد جنگ با ایران نشوند. اظهارات این نظامی ارشد صهیونیست را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • توصیف رئیس پیشین عملیات ارتش اسرائیل از جنگ با ایران
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از آرامگاه سعدی در یادروز شیخ اجل