Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حضور رئیس جمهور به پلدختر سبب دلگرمی مردم است، مردم مهمان نواز و فداکار پلدختر حضور شما را خیر مقدم می گویند و امیدواریم که دستورات رئیس جمهور سبب حل مشکلات مردم سیل زده و کم شدن سختی و ناراحتی شود. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در سفر رئیس جمهور به پلدختر در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: شهرستان شهیدپرور پلدختر به نام هویزه ثانی است و این شهر ولایی در دوران 8 ساله دفاع مقدس شهدا، جانبازان و ایثارگران زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مردم این منطقه مردمی ولایی و انقلابی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خسارات سنگین سیل امسال به شهرستان پلدختر افزود: مردم این منطقه تولید گر و پرتلاش هستند و تولیدات کشاورزی پلدختر نه تنها در استان بلکه در کشور هم معروف است اما سیل ویرانگر فروردین ماه امسال خسارات سنگینی به این مردم وارد کرد و زندگی، منازل، مغازه ها، کشاورزی و .... آن ها به شدت تخریب شد.

پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه در لرستان به رئیس جمهور برای حل سریع مشکل سیل‌زدگاناستاندار لرستان: سد تنظیم‌کننده‌ای برای مهار سیل نداشتیم /‌‌‌ سیل لرستان را سال‌ها به‌عقب بردرئیس جمهور در بازدید از ‌روستای چم‌مهر:‌ تا اتمام بازسازی ‌در کنار مردم ‌سیل‌زده هستیم

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دستورات رئیس جمهور سبب اطمینان خاطر مردم سیل زده می شود، گفت: حضور رئیس جمهور به پلدختر سبب دلگرمی مردم است و مردم مهمان نواز و فداکار پلدختر حضور شما را خیر مقدم می گویند و امیدواریم که دستورات رئیس جمهور سبب حل مشکلات مردم سیل زده و کم شدن  سختی و ناراحتی مردم شود.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود

 آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور شامگاه پنجشنبه در قالب برنامه های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین زمین‌های مرتبط با اجرای طرح جوانی جمعیت را به شهروندان متقاضی و دارای شرایط واگذار کرد.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های ویلایی است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

همچنین خانه‌های واگذار شده در قالب طرح های نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی خانه‌های روستایی و بازآفرینی شهری ساخته شده است.

 آیت‌الله رئیسی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، امروز -پنجشنبه- وارد سمنان شد.

حضور در نشست شورای اداری، نشست با نخبگان، بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مصوب و تکمیل‌شده سفر اول دولت سیزدهم به استان، از برنامه‌های رییس جمهور در شهر سمنان بود.

دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به سمنان طرح‌هایی با درصد پیشرفت بالا و با اعتبار ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال پیشنهاد شد که ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در مصوبات اولیه گنجانده شد.

در دور اول سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس‌جمهور بوده است. دور اول سفر هیات دولت به سمنان ۱۴۵ مصوبه داشت که بالغ بر۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت. از ۱۳۷ طرح دور اول سفر ۲۶ مصوبه کامل اجرا شد، ۸۶ مصوبه در حال اجرا و ۲۵ مصوبه در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • اعلام دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان