Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:28:53 GMT

کورس داغ رونالدو و مسی؛ کدام به 600 می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۰۷۶

کورس داغ رونالدو و مسی؛ کدام به 600 می‌رسد؟

لیونل مسی و رونالدو امشب برای گلزنی با پیراهن بارسا و یوننتوس، انگیزه ای متفاوت دارند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در حالی امشب برابر سوسیداد قرار می گیرد که به برد در آن برای هموارتر کردن مسیرش در راه قهرمانی لالیگا، نیاز حیاتی دارد. دیداری که برای لئو مسی از یک منظر دیگر نیز حائز اهمیت است.

 

 

 

 

لیونل مسی تاکنون 597 گل برای بارسا به ثمر رسانده و تنها یک هت تریک با رسیدن به رکورد 600 گل زده فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین گل مسی در تاریخ یکم مه 2005 برابر آلباسته به ثمر رسید. او روی پاس رونالدینیو توانست اولین گل خود برای بارسا را به ثمر برساند. گل شماره 500 مسی دو سال پیش در ال کلاسیکوی برگشت لالیگا و در برنابئو وارد دروازه رئال شد و حال باید دید گل ششصدم او برابر کدام تیم به ثمر می رسد. مسی امشب با زدن سه گل به سوسیداد می تواند به رکوردی تاریخ با پیراهن بارسا برسد.

 

 

 

 

نکته جالب اینکه او برای رسیدن به عدد 600 با کریستیانو رونالدو نیز در رقابت است. رونالدو تاکنون 599 گل در رده باشگاهی به ثمر رسانده و امشب برابر فیورنتینا می تواند با زدن یک گل، خود را 600 گله کند. دیداری که زودتر از بازی بارسا و ساعت 20.30 در تورین برگزار می شود.

البته مسی در 679 بازی توانسته 597 گل به ثمر برساند و رونالدو پس از 799 بازی به رکورد 599 گل رسیده است. او همه گل هایش را برای بارسا زده ولی رونالدو با پیراهن اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال و یوونتوس موفق به گلزنی شده است.

 

مسی فصل جاری 45 گل در همه رقابت ها برای بارسا زده که 33 تایش در لالیگا بوده است تا او را به اصلی ترین نامزد کسب کفش طلای 2019 تبدیل کند. مسی همچنین با زدن 10 گل در لیگ قهرمانان و رسیدن با بارسا به نیمه نهایی این رقابت ها، شانس اول کسب توپ طلای 2019 نیز محسوب می شود.

 

 

 

 

از 597 گل مسی برای بارسا، 416 گل در لالیگا، 110 گل در لیگ قهرمانان، 50 گل در کوپا دل ری، 13 گل در سوپرکاپ اسپانیا، 13 گل در جام جهانی باشگاه ها و 3 گل در سوپرکاپ اروپا به ثمر رسیده است.

مسی پس از پله، بهترین گلزن تاریخ فوتبال برای یک تیم باشگاهی است. پله 643 گل برای سانتوس به ثمر رسانده و به نظر، مسی فصل بعد می تواند رکورد پله را هم پشت سر بگذارد.

 

برزیل پله لیونل مسی کریستیانو رونالدو بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل پله لیونل مسی کریستیانو رونالدو بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی و با حضور هوادارانش روبروی پاری سن ژرمن قرار گرفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 

شاگردان ژاوی در بازی رفت با نتیجه 2-3 در زمین حریف به پیروزی رسیده بودند اما این نتیجه برای صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها کافی نبود و آنها در مجموع با نتیجه 4-6 حذف شدند تا ناکامی دیگری را در این فصل و در لیگ قهرمانان هم تجربه کرده باشند. 

تراشتگن پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این باعث ناراحتی من است که کمک داور ویدیویی صحنه پنالتی اعلام شده روی عثمان دمبله را مورد بررسی مجدد قرار نداد. این تصمیم تنها توسط یک نفر در زمین گرفته شد. 

اگر می‌توانستیم بدون یار اخراجی و یازده برابر یازده در زمین بازی کنیم، خیلی چیزها می‌توانست تغییر کند. پی اس جی پس از کارت قرمز توانست بر ما تسلط پیدا کند. ما می‌خواستیم دفاع کنیم و در تلاش برای ضد حمله بودیم، این کاری است که می‌توان با 10 بازیکن انجام داد. 

شاید نتیجه 1-4 نشانگر این مسئله نباشد اما ما واقعا شانس خوبی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشتیم. پس از کارت قرمز دیگر نتوانستیم به شیوه خودمان بازی کنیم و همه چیز عوض شد.»

دیگر خبرها

  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد
  • هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!