Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:10:26 GMT

15 کنسرت موسیقی طی سال گذشته در مهاباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۱۲۴

15 کنسرت موسیقی طی سال گذشته در مهاباد برگزار شد

مهاباد - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: طی سال گذشته 15 کنسرت موسیقی در این شهرستان برگزار شد که در مقایسه با سال قبل از آن 25 درصد افزایش داشت.

قادر مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، 1397 را یکی از سال های پررونق این شهرستان در برگزاری کنسرت های موسیقی عنوان کرد و اظهار داشت: کنسرت های برگزار شده شامل موسیقی سنتی، پاپ، تلفیقی، کلاسیک و محلی بوده که بیشترین آن در بخش پاپ و هر کدام از کنسرت ها حداقل در ٢ سانس برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خوانندگان معروف ایرانی از جمله محسن ابراهیم زاده، هوروش بند، آرش و مسیح، فوواد پشوا و طاهر حسینی نیز در این شهرستان کنسرت برگزار کردند که با استقبال بسیار چشمگیری از سوی شهروندان هنردوست و علاقه مند به موسیقی مواجه شد.
مرادی با تاکید بر اینکه به طور متوسط بیش از یکهزار نفر در هر کنسرت حضور داشتند، بیان کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ترویج موسیقی فاخر ایرانی از اهداف برگزاری این برنامه های فرهنگی و هنری است.
مرادی همچنین اظهار داشت: پارسال 30 کتاب جدید از پژوهشگران و نویسندگان این شهرستان چاپ و در 15 آیین با حضور دوستداران کتاب و کتابخوانی رونمایی و سپس وارد بازار فروش شده که در مقایسه با سال قبل 2 برابر شده بود.
وی گفت: طی این سال چندین برنامه شعرخوانی (ئیواره شیعر)، اجرای تئاتر، داستان خوانی، برپایی 6 نمایشگاه های عکس، خوشنویسی و نقاشی، همایش سالانه علمی ماموستا هه ژار، آیین جشن انقلاب و جنگ شادی و محفل انس با قرآن کریم نیز برگزار شد.
به گزارش ایرنا، مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت از لحاظ کمیت برنامه های فرهنگی از شهرهای پیشتاز آذربایجان غربی است.
9903/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگ و ارشاد كنسرت مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم آب سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رستگاری ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اضافه شدن آمار سدهای کانی سیب و سردشت به جمع سدهای ۱۴ گانه استان افزود: میزان آب موجود در پشت سدهای آذربایجان غربی نسبت به زمان مشابه سال گذشته بدون احتساب سدهای کانی سیب و سردشت، ۱.۶ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: طبق آخرین پایش، سدهای بوکان، سردشت، مهاباد و کانی سیب به ترتیب ۵۹۷، ۳۳۶، ۱۷۵ و ۱۴۳ میلیون مترمکعب آب دارند که ۷۷ درصد کل آب‌های موجود در سدهای ۱۶ گانه استان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: از ۱۶ سد فعال استان آب پشت هفت سد بیشتر از سال گذشته، ۲ سد مشابه پارسال و هفت سد کمتر از سال گذشته است.

رستگاری اظهار کرد: هفت سدی که بیشتر از پارسال، آب در آنها ذخیره شده شامل سدهای مهاباد، حسنلوی نقده، ماکو، شهید قنبری، کرم آباد پلدشت، کانی سیب و سردشت است.

وی گفت: آب پشت سدهای بوکان، شهرچای ارومیه، زولا و دریک سلماس، سیلوه پیرانشهر، آغ چای چایپاره و ارس ۲ هم کمتر از سال گذشته است که بیشترین میزان کاهش مربوط به آغ چای چایپاره با ۲۰ میلیون مترمکعب و شهرچای با ۱۷ میلیون مترمکعب است.

کد خبر 6064369

دیگر خبرها

  • ۵هزار نوبت کنسرت برای ۱۴۰۲/ شبی چند اجرای موسیقی در سراسر کشور
  • محفل «امام حسنی‌ها» در روحیه و شادی مردم موثر بود
  • حجم آب سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد