Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@10:31:33 GMT

دل‌نوشته واعظی درباره بازدید از استارت‌آپ‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۱۵۷

View this post on Instagram

روز جمعه وقت مبسوطی را به بازدید از پنجمین رویداد آموزشی و تجربی (استارت آپ)ایده تا عمل با محوریت فناوری های مالی، فین تک در حسابداری که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شده بود، اختصاص دادم. حضور اساتيد، شركتهاي تخصصي حسابداري ومالي و بانکها و کارآفرینان به همراه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و حتی برخی دانش آموزان هنرستان و فنی حرفه ای در این رویداد فوق العاده هیجان انگیز و امیدبخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع استارت آپ ها برای من همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. باورم این است که آینده کسب و کار و پیشرفت کشور به این حوزه گره خورده است و باید از همه ظرفیت ها برای توسعه آن استفاده کرد. به همین دلیل در زمان تصدی وزارت ارتباطات و فناوری نیز به این موضوع اهتمام زیادی داشتم و وقت و انرژی زیادی را برای این حوزه مصروف کردم که بحمدلله با کمک دیگر همکاران وزارتخانه و برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته، دستاوردهای خوبی هم به همراه داشت. در بازدید روز جمعه که نزدیک به دو ساعت طول کشید، از نزدیک با تک تک حاضرین در این رویداد استارت آپی گفتگو کردم. هیجان و حس امیدی که در وجود این جوانان دیدم مثال زدنی بود. باید از برگزاري مستمر اين رويداها در دانشگاهاوخصوصادر گروهاي اموزشي علوم انساني وفني مهندسی براي اشنايي دانشجويان ودانش اموزان با كسب وكارهاي نو در رشته هاي مختلف تحصيلي استقبال و حمایت کرد.

A post shared by Mahmoud Vaezi (@vaezi_ir) on Apr 20, 2019 at 1:54am PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: واعظی با شبکه های اجتماعی اینستاگرام استارت آپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انتخاباتی حجاریان!

اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند.

سرویس سیاست مشرق- بررسی توئیت اخیر سعید حجاریان نشان می دهد اصلاح طلبان ساختاری و رادیکال در حال برنامه ریزی برای انتخابات ۱۴۰۴ در بستری از پروژه های سیاسی می باشند.

حجاریان طی توئیتی نوشت: دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

بررسی این توئیت اما نشان می دهد که؛

الف- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند. ادعای افزایش نرخ بنزین عملا علی رغم تکذیب های مکرر آن توسط مسئولین به معنای تلاش برای تولید هراس در دهک های مختلف جامعه و به منظور تحریک جامعه اعتراضی بوده و برجسته سازی مساله طرح نور نیز در چارچوب کانونی سازی مساله آزادی های سیاسی- فرهنگی و تلاش برای بازنمایی ایجاد محدودیت ها معنا می یابد.

ب- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای القای عدم دستاورد دولت سیزدهم و بدون اشاره به دستاوردهای آن، آنهم پس از میراث و آوار به یادگار مانده از دولت مورد ائتلاف اصلاح طلبان می کوشند تا از یک دوره ای شدن دولت رئیسی سخن به میان بیاورند.

به موازات این توئیت سعید حجاریان اما باید اشاره داشت که آنان طی هفته ها و ماه های گذشته کنش های انتخاباتی خود را آغاز کرده و تولید مساله در برابر دولت و نیز تلاش برای بازنمایی مبتنی بر نزاع در جبهه اصولگرایی را دنبال نمایند.

دیگر خبرها

  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان