Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رشت با اشاره به جمع‌آوری پل عابر پیاده رشت گفت: با تلاش راهداران این شهرستان، قطعات این پل باز و با کمک دو دستگاه جرثقیل عرشه پل از عرض خیابان جمع‌آوری و انسداد مسیر به‌طور کامل رفع شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، اردشیر علیزاده با اشاره به سقوط پل عابر پیاده در رشت اظهار کرد: برخورد یک دستگاه تریلی با پل عابر پیاده در ساعت سه و نیم بامداد شنبه در محور رشت - انزلی، کمربندی خمام موجب سقوط پل مذکور و مسدود شدن موقت مسیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ساعات اولیه وقوع این حادثه، دو اکیپ راهداری بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند گفت: با همکاری پلیس‌راه، خودروها جهت تردد ایمن در مسیر رشت - انزلی از راه روستایی فتاتو و در مسیر برگشت (انزلی به رشت) از داخل شهر خمام هدایت شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رشت با اشاره به جمع‌آوری پل عابر پیاده رشت افزود: با تلاش راهداران این شهرستان،  قطعات این پل باز و با کمک دو دستگاه جرثقیل عرشه پل از عرض خیابان جمع‌آوری و انسداد مسیر به‌طور کامل رفع شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رشت انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر وهاب زاده با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با احتکار و قاچاق کالا اظهار کرد: احتکار و قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس است.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۴ شهرستان بندرانزلی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان موفق به توقیف ۶ دستگاه خودروی سواری از قبیل وانت نیسان، ساینا، ۲ دستگاه پراید، پژو و سمند حامل بار قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در ادامه گفت: در بازرسی از این خودروها، هزار و ۳۶۴ ثوپ پوشاک، ۵۲۸ بسته شکلات، ۵۲۸ قوطی نوشابه انرژی زا، ۳۸۴ عدد ادکلن، ۹۶ دستگاه سبزی خردکن، ۹ عدد چمدان خارجی و ۱۲ دستگاه بی‌سیم به همراه ۸ عدد پایه شارژر و ۵ عدد سیم شارژر کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۵ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق کشف شده، ۱۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال است.

سرهنگ وهاب زاده در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات قاطع در راستای مقابله با قاچاق و احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

کد خبر 6083397

دیگر خبرها

  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • وعده برخورد با ورود موتور به پیاده‌راه فردوسی سنندج عملی نشد
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی
  • برخورد پژو ۴۰۵ با عابر پیاده در محور سمیرم به شهرضا