Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@08:09:32 GMT

عمران‌خان فردا به ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۲۱۲

عمران‌خان فردا به ایران می‌آید

عمران‌خان نخست وزیر پاکستان فردا در سفری دو روزه وارد ایران می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، عمران‌خان نخست وزیر پاکستان قرار است فردا در روزهای ۲۱ و ۲۲ آوریل سال جاری میلادی (۱ و ۲ اردیبهشت) به ایران سفر کند.

بیشتر بخوانید:

چراغ‌سبز پاکستان به ایران برای اقدام عملی علیه تروریست‌ها

بر اساس اعلام این رسانه، منابع آگاه در این خصوص اعلام کردند که وی قرار است در جریان این سفر با رهبر و رئیس جمهوری ایران دیدارهای جداگانه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اکسپرس تریبیون اخیراً در گزارشی نوشت: از زمان آغاز زمامداری عمران خان در آگوست سال میلادی گذشته، انتظار انجام چنین سفری می‌رفت. برخی کارشناسان بر این باورند که سفر وی در راستای برقراری توازن در رابطه با ایران و عربستان انجام می‌‏شود. برخی رسانه‌‏ها یکی از محورهای سفر احتمالی وی را حصارکشی و امنیت مرزی عنوان می‌کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل ایران پاکستان عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش بین ایران و اسرائیل؛ امشب سپاه انتقام می گیرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تنش بین ایران و اسرائیل پس از حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت برخی از فرماندهان سپاه شدت گرفته است. رهبر انقلاب بر تنبیه و انتقام از اسرائیل تاکید کرده اند. در روزهای اخیر نیز بارها اخباری پیرامون حمله احتمالی ایران به اسرائیل و چگونگی آن منتشر شده است. 

حالا امشب دوباره اخبار و گمانه زنی ها درباره درگیری مستقیم بین ایران و اسرائیل داغ شده است.

امروز یک کشتی باری با پرچم پرتغال مرتبط با یک تاجر اسرائیلی نیز توسط سپاه در تنگه هرمز توقیف شد که البته رسانه نزدیک به سپاه گفته بود ربطی به انتقام از اسرائیل ندارد.

اخبار مربوط به تنش بین ایران و اسرائیل را در ادامه می خوانید:

●سی‌ان‌ان: ایران از چندین گروه شبه نظامی خود خواسته است که به طور همزمان یک حمله گسترده علیه اسرائیل انجام دهند.

●وزیر خارجهٔ انگلیس: امروز با بنی گانتس برای گفت‌وگو درباره نگرانی‌ های مشترک در خصوص تهدیدات ایران برای حمله به اسرائیل صحبت کردم.

●وزیر خارجه اسرائیل: از جهان آزاد می‌خواهم سپاه پاسداران ایران را سازمان تروریستی اعلام و ایران را تحریم کند! 

●وزیر خارجه هلند: من به همتای ایرانی خود تصریح کردم که ایران نباید به اسرائیل حمله کند و باید تشدید را کاهش دهد! 

●یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با الجزیره: ما به شدت نگران احتمال حمله گسترده ایران به اسرائیل هستیم. به احتمال زیاد حمله ایران به اسرائیل در ساعات اولیه فردا یکشنبه وجود دارد.

●ایران ممکن است با مشارکت عوامل خود در عراق و سوریه از خاک خود علیه اهدافی در اسرائیل حمله کند. ایالات متحده از اسرائیل دفاع خواهد کرد و به دنبال مقابله با حمله احتمالی ایران خواهد بود. 

●وزیر دفاع آمریکا در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت تل‌آویو می‌تواند روی حمایت واشنگتن در صورت  انجام پاسخ ایران حساب کند. 

●کاخ سفید از ایران خواست کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی را فورا آزاد کند. 

 ●سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از صبح فردا و در روزهای آینده هیچ‌گونه فعالیت آموزشی نباید در اسرائیل برگزار شود.

●دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل می‌گوید پدافند هوایی اسرائیل در حالت آماده‌باش قرار دارد و ده‌ها جنگنده در آسمان آماده هستند.

●رسانه های عبری اعلام کردند که اسرائیل تخمین میزند حمله ایران امشب انجام خواهد شد.

●شبکه المیادین از برگزاری قریب‌الوقوع جلسه اضطراری «کابینه جنگ» رژیم اسراییل خبر داد.

●رسانه‌های اسراییل اعلام کردند به همه مقامات سیاسی هشدار داده شده تا از سفر به خارج از سرزمین‌های اسراییل خودداری کنند و سفرهای از پیش برنامه‌ریزی شده را لغو کنند.

●سفر وزیر خارجۀ اسرائیل به مجارستان و اتریش هم از بیم وضعیت وخیم امنیتی لغو شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • مدیران شهرستان تنگستان با رسانه‌ها گفتگو کنند
  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • تاکید رسانه‌های پاکستان بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد
  • فیلم/ کنعانی: رئیس جمهور به پاکستان سفر می‌کند
  • جشن مردم پاکستان در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران+ فیلم
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • رسانه حکومت طالبان: ایران از اسرائیل انتقام گرفت
  • ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها
  • تنش بین ایران و اسرائیل؛ امشب سپاه انتقام می گیرد؟