Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از توزیع20 هزار بسته حمایتی شامل 10 هزار بسته نوشت ‌افزار و 10 هزار جعبه کمک ‌های اولیه بین دانش ‌آموزان مناطق سیل ‌زده لرستان خبر داد.

علی گنج کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، با اعلام این مطلب اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و همکاری بانک آینده در راستای مسئولیت اجتماعی این نهاد، 10 هزار بسته نوشت ‌افزار به همراه 10هزار جعبه کمک ‌های اولیه از امروز بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مناطق سیل‌ زده استان لرستان توزیع می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد: 10 هزار بسته‌ لوازم ‌التحریر و نوشت افزاری که قرار است در میان دانش ‌آموزان مقاطع تحصیلی (ابتدایی) مناطق سیل زده توزیع شود از بسته های لوازم ‌التحریر باکیفیت تولیدات داخلی مناسب است که توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های سحر(ساماندهی حمایت اجتماعی و روانی) به مدارس برای تحویل به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر اضافه کرد: به دنبال سیلاب اخیر در لرستان بسیاری از دانش آموزان مناطق سیل‌ زده لوازم آموزشی خود را از دست دادند که به همین منظور سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با حمایت بانک آینده 20 هزار بسته آموزشی و جعبه کمک‌های اولیه را تهیه و به لرستان ارسال کرده است.
گنج کریمی تصریح کرد: امیدواریم با توزیع این اقلام بخشی از نیاز آموزشی دانش آموزان مناطق سیل زده مرتفع شود و همچنین زمینه‌ ای برای کاهش استرس‌های کودکان و نوجوانان فراهم شود.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از تشکل های مهم دانش آموزی و دانشجویی در سطح کشور هستیم، نیاز است تا بیشتر به دانش آموزان و به خصوص آنانی که در مناطق سیل زده زندگی می کنند، توجه داشته باشیم.
سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان قدیمی ‌ترین نهاد کشور که با بیش از 71 سال عمر در عرصه‌ خدمت به جوانان برنامه ‌ریزی و تلاش می‌‌ کند، لازم است تا راه های جذب متعدد و متنوعی را با وجود بیش از بیست میلیون جوان در کشور داشته باشد تا بتواند همه گروه های مخاطب و متقاضی ورود به جمعیت هلال احمر را جذب و تحت پوشش قرار دهد؛ در این راستا معاونت دانشجویی و جوانان این سازمان مسئولیت جذب و سازماندهی فعالیت اعضای 18 تا 29 ساله را در قالب کانون های مختلف عهده دار است.
فعالیت های معاونت دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر منطبق بر برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر و اهداف چهارگانه این جمعیت شامل تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها، کوشش برای برقراری صلح و دوستی و همچنین حمایت از سلامت و زندگی انسان ها و همچنین استراتژی YES - Youth Engagement Strateg فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر، است.
در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم‌سابقه از ابتدای سال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان استان های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌ اند.
اجتمام**7029*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر سيل 98 بسته حمايتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدمی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جسد فرد جوانی که چند روز پیش در رودخانه سزار و در آبشار بیشه غرق شده بود توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان لرستان کشف شد.

وی افزود: جسد فرد غرق شده پس از ۱۲ روز کاوش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا کشف و جهت اقدامات بعدی تحویل نیروهای انتظامی شد.

کد خبر 6084158

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • آغاز اردوی دوستی کشوری باحضور۴۰۰مربی هلال احمر به میزبانی زنجان