Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا - مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير همدان گفت: در حال حاضر 97 هزار روستايي اين استان زير پوشش خدمات اين صندوق هستند.

مهدي سماواتي روز شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: پارسال 9 هزار و 700 نفر عضو صندوق بيمه اجتماعي روستاييان، عشاير و کشاورزي استان شدند و شمار افراد زير پوشش به 97 هزار تن رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه 13 هزار تن از بيمه شدگان بانوان هستند، افزود: با فرهنگسازي و آگاهي بخشي سن بيمه شدگان کاهش يافته به طوريکه بيشتر اعضاي صندوق در رده سني 20 تا 30 سال قرار دارند.
سماواتي اضافه کرد: افزايش چشم گير اعضاي صندوق، همدان را در رده سوم کشوري قرار داد و همچنين سال گذشته صندوق بيمه اين استان به عنوان نمونه کشوري تقدير شد.
وي با اشاره به ارتقا دانش و آگاهي روستاييان و عشاير استان در حوزه بيمه گفت: با توجه به شرايط نامناسب اقتصادي، مردم بيمه را از اولويت هاي زندگي خود قرار داده اند.
مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير همدان نرخ وفاداري بيمه شدگان اين استان را 72 درصد اعلام کرد و افزود: اين رقم نشان مي دهد بيمه شدگان هر سال حق بيمه خود را به موقع واريز مي کنند.
سماواتي با اشاره به بازنشستگي پيش از مورد و از کار افتادگي و فوت 800 نفر از بيمه شدگان در سال قبل، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج هزار خانوار از اين صندوق، حقوق دريافت مي کنند.
وي ميزان حقوق دريافتي مستمري بگيران اين صندوق را 2 تا 6 ميليون ريال در ماه بيان و اضافه کرد: اين مبلغ بر اساس حق بيمه پرداختي بيمه شدگان تعيين مي شود.
سماواتي اظهار داشت: افراد متقاضي بيمه شدن در اين صندوق مي توانند يکي از هشت سطح درآمدي اعلام شده در سال 98 را برگزيده و از 2 ميليون و 700 هزار تا 6 ميليون 600 هزار ريال حق بيمه را به طور سالانه واريز کرده و از خدمات اين صندوق برخوردار شوند.
صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير با 47 کارگزار در مناطق شهري و روستايي استان همدان فعاليت دارد.
7527/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی از اجرای طرح بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: زنان خانه‌دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و به بالای آنها از یکم فرورین سال۱۳۹۶ به بعد است تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند برای بیمه کردن خود و بهره‌مندی از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، از کارافتادگی، بازماندگان متوفی و نقل و انتقال سوابق، بصورت رایگان اقدام کنند.

وی افزود: این قانون شامل زنان ساکن مناطق روستایی و عشایری است و از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعمال می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اصفهان تصریح کرد: در این مرحله، مادرانی دارای سه فرزند به بالا با مراجعه به سایت www.roostaa.ir و ورود به بخش «ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل)» می‌توانند ثبت نام کنند.

اسماعیلی با اشاره به تکمیل فرایند ثبت‌نام متقاضیان پس از استعلام از ثبت احوال، گفت: اولویت تکمیل ثبت نام با مشمولانی است که منطبق بر فراخوان، شرایط لازم را احراز و زودتر اقدام به ثبت نام کرده باشند.

وی ادامه داد: حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری توسط دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسات کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.

این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت می‌گیرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان
  •  مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند