Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@20:13:03 GMT

کشف دوربین مخفی در ناو آمریکایی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۳۶۶

خرداد:نیروی دریایی آمریکا درحال تحقیق درباره گزارشی است که یک تفنگدار دریایی زن در ناو'یو اس اس آرلینگتون'یک دوربین مخفی کشف کرده است.
به گزارش روز شنبه ایرنا از'ان بی سی نیوز' ، یک سخنگوی نیروی دریایی آمریکا تائید کرد که ان سی آی اس در حال تحقیق درباره دوربین مخفی در بخش زنانه ناو'یو اس اس آرلینگتون' است که هم اکنون در بندری دریونان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سخنگوی ناوگان ششم در بیانیه ای تایید کرد که 'سرویس تحقیقات جزایی دریایی' (ان سی آی اس) این مساله را تایید کرد. 
'کایل راینس' از فرماندهان نیروی دریایی گفت که فرماندهی تمام اقدامات لازم را برای تضمین ایمنی و حریم خصوصی انجام داده و خواهد داد. 
وی افزود:نیروی دریایی تمام گزارشها درباره آزار جنسی را جدی می گیرد و متعهد به انجام تحقیقات کامل این اتهامها و ارائه منابع و مراقبت برای قربانیان آزار جنسی است. 
وی گفت:برای محافظت از حقوق قانونی وحریم خصوصی افراد نمی توانیم جزئیات بیشتری درباره نام یا اطلاعات هویتی دیگر را اعلام کنیم.به گفته یک مقام نظامی ، نظامی زن آمریکایی در ماه مارس وجود دوربین را گزارش داد . از آن زمان تحقیقات در جریان بوده است.
«مارتا مک سالی» سناتور جمهوریخواه زن آمریکایی اسفندماه سال گذشته در نشستی در کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور اعتراف کرد که در ارتش آمریکا تجاوز جنسی روی می دهد.وی گفت زمانی که در ارتش آمریکا بوده مورد تجاوز قرار گرفته اما این مساله را به خاطر بی اعتمادی به نظام کشورش گزارش نکرده است.
پنتاگون بهمن ماه گذشته نتایج مطالعه ای را منتشر کرد که نشان می دهد در سال 2018 تعداد 747 مورد تماس جنسی در مراکز آموزش نظامی در این کشور روی داد که این آمار جدا از تجاوز جنسی در پایگاه ها و در میان درجه داران است. برچسب ها: دوربین مخفی ، ناو آمریکایی ، نظامی زن

منبع: خرداد

کلیدواژه: دوربین مخفی ناو آمریکایی نظامی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد

 ملوان روس کشتی که در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران توقیف شده، به کشورش باز می‌گردد.

به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتینک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که ایران به روسیه اطلاع داده است که در بازگشت ملوان روسی از کشتی توقیف شده MSC Aries توسط ایران به کشورش دخالتی نخواهد داشت.

کشتی کانتینری به نام MCS Aries روز شنبه با انجام عملیات و تخلیه پرسنل روی عرشه کشتی توسط نیروهای ویژه نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

مشخص شد یکی از خدمه این کشتی شهروند روسیه است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا سازمان اطلاعات سپاه و FSB روسیه را تحریم کرد واکنش روسیه به اقدام آمریکا علیه سپاه

دیگر خبرها

  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت‌پیشه
  • سناتور آمریکایی: دولت بایدن درگیری با ایران را خط قرمز بداند
  • تظاهرات ضد آمریکایی در نیجر
  • نیویورک‌تایمز خواستار مشروط شدن کمک نظامی به رژیم صهیونیستی شد
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد