Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@21:30:07 GMT

استقبال صداوسیمای مرکز قزوین از نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۳۸۰

استقبال صداوسیمای مرکز قزوین از نیمه شعبان

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، حسن اکبری مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: ویژه‌برنامه «نور باران» از ساعت 21 امشب به مدت 60 دقیقه همراه با مخاطبان شبکه قزوین خواهد بود.
وی افزود: ارتباط زنده با مسجد مقدس جمکران، انعکاس حال و هوای شهر مقدس قم و مشهدالرضا در نیمه شعبان، پوشش برنامه‌های مرتبط با ولادت حضرت مهدی (عج) از محل امامزاده حسین (ع) و پخش جشن‌های سطح شهر قزوین و همچنین حضور خواننده و میهمانان ویژه در استودیو بخش‌های این ویژه‌برنامه را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبری گفت: رادیو قزوین هم با برنامه «تا آسمان» از ساعت 21:40 و ویژه‌برنامه «طلوع امید» از ساعت 09:30 به مدت 90 دقیقه همراه با شنوندگان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه زنده «تا آسمان» نیز از رادیو قزوین مراسم احیاء نیمه شعبان را ساعت 24:0 از مسجد ولایت به‌صورت زنده روی آنتن می‌برد.
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در پایان گفت: بیان فضایل و اعمال نیمه شعبان، کارشناسی موضوعی، گزارش‌های زنده از سطح شهر، پخش مداحی و ذکر خصوصیات رفتاری حضرت مهدی (عج) با حضور کارشناسان دینی از بخش‌های این ویژه‌برنامه‌ها است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین نیمه شعبان حضرت حجت نور باران تا آسمان طلوع امید مداحی برنامه صدا و سیما مرکز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی گفت: این اقدام با هدف حمایت از جریان و آرمان فلسطین و مقاومت برنامه‌ریزی شده و کمک‌های مردمی از سراسر نقاط کشور به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال جمع آوری شده است تا در اختیار مردم مظلوم غزه قرار خواهد گرفت.    احمد میرزاده ادامه داد: مردم کشورمان از آبان تا بهمن ۱۴٠۲ در قالب این پویش اقدام به اهدای کمک‎های نقدی خود برای یاری رساندن به مردم مظلوم غزه کردند.

دیگر خبرها

  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • تمرین پرسپولیس با یک میهمان ویژه
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین
  • استقبال ویژه دهه شصتی‌ها از مراکز همسرگزینی
  • پیگیری مرمت آسفالت مسیر سمنان - دامغان در گردنه آهوان