Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حیدری، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اشاره به بارندگی و وقوع سیلاب از اوایل سال ۹۸، گفت: دستور تخلیه دام و اهالی برای ۵ روستای دزفول به طور قطعی صادر شده بود.

وی بیان کرد: ۱۱ روستای دیگر نیز در معرض خطر بودند که به اهالی این روستا‌ها هشدار داده شده بود در صورت بالاآمدن آب نسبت به تخلیه آب اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه خوشبختانه برای روستا‌های در معرض خطر مشکلی پیش نیامد و تخلیه نشدند اذعان داشت: در حال حاضر اهالی همه روستا‌های تخلیه شده همراه با دام هایشان به روستا‌ها بازگشته و کمپ‌هایی که برای سیل زدگان در نظر گرفته شده بود تخلیه شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دزفول در ادامه افزود: با بارش ۳۰ میلیمتری اخیر دبی رودخانه دز در روز‌های اخیر به یکهزار متر مکعب بر ثانیه افزایش یافت که با پایان بارندگی به تدریج کاهش خواهد یافت.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول درخصوص خسارت‌های سیلاب تصریح کرد: تیم‌های کارشناسی برای ارزیابی خسارت‌های ناشی از سیلاب به مناطق اعزام شده اند و کارشناسان کشاورزی همراه با بنیاد مسکن در حال برآورد خسارت‌های نهایی هستند.

وی شرایط کنونی دزفول را عادی عنوان کرد و بیان داشت: پرداخت خسارت‌های سیلاب سال ۹۵ نیز توسط بانک‌های عامل در دست بررسی است که مطابق با نظر کارشناسان مربوطه پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/گ

کاهش تعداد اردوگاه‌های سیل زدگان در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد

محمد رئیسی گفت: تخریب ۶ دستگاه ترانسفورماتور و ایجاد سیم پارگی‌های مختلف در سطح شبکه از جمله دیگر خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان تاکنون است.

وی ادامه داد: به دنبال این شرایط جوی برق برخی از مناطق دچار خاموشی شده است که ۲۸۲ تیم عملیاتی این شرکت به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری منطقه در حال رفع خسارت و پایداری مجدد شبکه برق مناطق آسیب دیده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۳۰ رشته قنات شهرستان فنوج خسارت زد
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان کبودراهنگ
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • سه مفقودی درباران و سیلاب عنبرآباد