Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان اورژانس کشور گفت: باید آموزش‌های پیشگیرانه از بیماری‌های واگیر در مناطق سیل زده را علاوه بر رسانه‌های محلی، در شبکه‌های مجازی و همچنین رسانه ملی به مردم ارائه کنیم، زیرا کار ما در این مناطق تمام نشده و هنچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان پیرحسین کولیوند در جلسه بررسی وضعیت بهداشتی مناطق سیل‌زده که با حضور وزیر بهداشت، معاونین توسعه مدیریت و منابع، بهداشت، غذا و دارو و درمان وزارت بهداشت و همچنین معاونین بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی مناطق سیل زده برگزار شد، اظهار داشت: برخی کمک‌های دارویی، تجهیزاتی و بهداشتی در سایر دستگاه‌ها اجرایی شده که باید پیگیری کنیم تا این کمک‌ها هدفمند در مناطق سیل زده کشور توزیع و مورد استفاده مردم قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت یکپارچه اقدامات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده توسط مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت (EOC)، یادآور شد: سیستم بهداشت باید با مرکز هدایت عملیات بحران هماهنگی بیشتری داشته باشد و نماینده معاونت در زمان‌های بحران در مرکز هدایت عملیات بحران حضور داشته باشد تا هماهنگی بیشتری انجام شود.

رییس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: تقاضا دارم که همه همکاران ما در بخش‌های مختلف وزارت بهداشت، تجارب و اقدامات انجام شده در سیل اخیر در کشور را ثبت کنند که ماندگار و به آیندگان برای پیشگیری‌های مورد نیاز، منتقل شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهروند بهداشت اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • تب دنگی جان بیش از هزارو ۶۰۰ برزیلی را گرفت
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری