Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@06:37:43 GMT

کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن در زابل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۵۸۳

کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن در زابل برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن ویژه قاریان قرآن با ظرفیت محدود از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، با همکاری مؤسسه قرآنی خادم‌الرضا(ع) کوثر این شهرستان و همچنین کانون فرهنگی، تبلیغی، قرآنی بلال برگزار می‌شود.

این کارگاه طی بازه زمانی شش روزه از 7 تا 13 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 18با تدریس حسین آمنا استاد اعزامی از مشهد مقدس تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلط به روخوانی و روان‌خوانی و تجوید سطح یک، آشنایی و توانمندی نسبی در قرائت به روش تحقیق از جمله شرایط شرکت‌کننده در این دوره است.

یادآور می‌شود، در پایان این دوره از متقاضیان آزمون به عمل می‌آید و سپس گواهینامه از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل اعطا می‌شود. همچنین به طلاب، دانشجویان و حافظان قرآن کریم شرکت‌کننده در این دوره 15 درصد تخفیف داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی کارگاه صوت و لحن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح قرآنی«رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اشکذر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، طرح قرآنی «رمضان بهار قرآن» با هدف ارتقای معرفت دینی و دانش استادان و کارکنان در حوزه فرهنگ و معارف حیات آفرین کلام الله مجید، به ویژه آشنایی بیشتر با تفسیر آیات و بهره مندی از زلال معارف و رهنمود‌ها و دستورات حیات بخش قرآن کریم در ماه مبارک رمضان،  همزمان با همه واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر اجرا می‌شود.

این دوره از طرح قرآنی که توسط دفتر نهاد رهبری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی و برخط برگزار خواهد شد به تفسیر سوره مبارکه انبیاء اختصاص یافته و زمان برگزاری آن در طول ماه مبارک رمضان ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ و به مدت ۳۲ ساعت است و اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان، استادان حق التدریس، دستیاران آموزشی و ائمه جماعات می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.

منابع این دوره از کتاب المیزان فی تفسیر القرآن اثر علامه سید محمد حسین طباطبایی (ره) و تفسیر تسنیم اثر آیت الله عبدالله جوادی آملی است و همه شرکت کنندگان در طرح باید در آزمون پایان دوره که ۲۰ نمره دارد شرکت کرده و در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی (۱۴ از ۲۰) گواهی پایان دوره صادر خواهد شد.

تدریس این دوره را حجت الاسلام حسن زارع، مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «۲۱ اردیبهشت»؛ مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
  • عرضه قرآن دوره ممالیک در حراج هنرهای اسلامی
  • طرح قرآنی«رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اشکذر اجرا می‌شود
  • اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در لرستان
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزیدگان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن معرفی شدند
  •  اسامی برگزیدگان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن اعلام شد
  • کلاسهای تخصصی تلاوت قرآن برگزار می شود
  • خبر مهم ستاد انتخابات کشور درباره دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • ثبت نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان ۳۰ درصد افزایش یافت