Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:13:54 GMT

همایش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۶۱۰

همایش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار شد

همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور دانشجویان پردیس‌های کوثر و شهید ایزدپناه در یاسوج برگزار شد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و با حضور دانشجویان پردیس‌های کوثر و شهید ایزدپناه در یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این همایش شکل‌گیری تمدن اسلامی را یکی از شگفتی‌های ساختار تمدنی در جهان قلمداد کرد و اظهار داشت: تمدن اسلامی در حالی که شکل گرفت که در جهان آن روز تمدن‌های کهن باستانی نظیر تمدن ایران و روم و مصر عرصه قدرت‌نمایی بود و سرزمین حجاز با آن موقعیت بیابانی و سوزان مورد توجه قدرت‌های روزگار باستان نبود.

آیت الله عبدالکریم فرحانی افزود: با بعثت نبی مکرم اسلام(ص) در سرزمین حجاز، یکی از شگفت‌انگیزترین تمدن‌های معنوی بشر پایه‌گذاری شد به طوری که پس از نشر اسلام در سرزمین‌های شرق و غرب جهان، قدرت‌های باستانی از این الگوی تمدنیِ معنوی بهره‌ها گرفتند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره داشت و بیان کرد: جوانان دارای هوش و استعداد و توانایی خاص در اجرای امور مختلف کشور هستند و گام دوم انقلاب با عنایت و توجه خاص مقام معظم رهبری به جوانان حاصل می‌شود. 

استقرار دولت اسلامی در گام دوم انقلابباقری: مرکز ثقل بیانیه­ گام دوم مسئولیت­‌پذیری استخراسان شمالی| تشکیل کارگروه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یک امر ضروری است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گام اول انقلاب با مدیریت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و با مشارکت جوانان مومن و انقلابی و دارای دانش و تخصص برگزار شد.

فرحانی با بیان اینکه گام دوم نیز باید بر همین محورها با روحیه انقلابی‌گری و به‌ویژه در حوزه و دانشگاه اجرا شود، ابراز کرد: تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و بررسی ابعاد این سند و ارتباط آن با گام اول یک ضرورت در فضای اندیشه ولایی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد هم هدف از برگزاری این همایش را تشریح اهداف و معرفی مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری یعنی جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: دانشجو معلمان به علت در اختیار داشتن جمعیت زیادی از دانش‌آموزان در آینده بهترین سفیران برای انتقال و تبیین این بیانیه هستند.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین

سارا طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری و در حوزه بانوان اظهار کرد: ناظر به مسائل پیش روی انقلاب یکی از محورهای مهمی که در سال جاری دنبال می‌کنیم موضوع روایت پیشرفت است و خانم‌ها باید وارد این جهاد امروز شده تا افق مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی افزود: یکی از مسیرهایی که کمک می‌کند تا بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم این است که بانوان بتوانند پیشرفت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه زنان را به طور صحیح و جذاب برای جامعه روایت کنند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دیگر ما در سال جدید در حوزه افزایش جمعیت است، تصریح کرد: ارتقا و توانمندسازی بانوان در مأموریت کلان سازمان تبلیغات یعنی جهاد تبیین باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که گفتمان سازی الگوی سوم را رقم بزنیم، ادامه داد: باید هویت زن ایرانی را به حل مسائل کلان انقلاب اسلامی مخصوصاً مأموریت‌های ویژه بانوان در انقلاب گره بزنیم.

طالبی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است، ادامه داد: تولید محتواهای مناسب برای بانوان و تربیت کنشگر در این حوزه در اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تاکید کرد: ما علاوه بر اینکه باید گفتمان تولید روایت در عرصه هویت دهی به زنان و دختران جوان را ارتقا دهیم، باید بتوانیم توان رسانه‌ای استان‌های مختلف را نیز ارتقا دهیم.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: یکی از اقدامات ما طراحی رویدادهایی است که در آن میدان جهاد تبیین بانوان طراحی شده و ارتقا توانمندی بانوان در این رویدادها در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان یادآور شد: تبلیغات اسلامی قزوین در حوزه دختران نوجوان با اجرای طرح ابتکاری همچون شیرین بیان و دختران حاج قاسم در بین استان‌های دیگر پیش رو بوده و استان‌های دیگر باید از استان قزوین الگو بگیرند.

کد خبر 6084073

دیگر خبرها

  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین