Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن کشور از آغاز پرداخت تسهیلات ساخت و بازسازی مسکن در روستاهای سیل‌زده کشور خبر داد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، محمدرضا شاملو ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساخت مسکن آسیب دیده از سیل در گمیشان اظهارداشت: کار پرداخت 40 میلیون تومان تسهیلات و 10 میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی آغاز شده است و واجدان شرایط به بانک‌های عمل مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: بانک‌های عامل مشخص شده و معرفی منازل روستایی از هفته پیش آغاز شده و  برای شهرها نیز به زودی پرداخت 50 میلیون تسهیلات ساخت و 12 میلیون تومان کمک بلاعوض آغاز می‌شود.

تشکیل کارگروه حقوقی بسیج اساتید برای پیگیری مسائل سیل‌زدگان خوزستانحضور جوانان لبنانی‌ در مناطق سیل زده خوزستان + فیلمحضور پزشک اهل‌سنت عراقی برای کمک سیل‌زدگان خوزستان + فیلم

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه سیمان  پروانه و نقشه و نظارت ساخت و بازسازی این منازل مسکونی رایگان بوده،گفت: خرید برخی اقلام مصالح ساختمانی برای واحد‌های احداثی در مناطق سیل‌زده را پیگیری می‌‌کنیم.

شاملو افزود: انتظار می‌رود همه دستگاه‌های مرتبط همکاری‌های لازم را برای پرداخت تسهیلات انجام دهند و هرچه سریعتر پرونده‌ها به بانک‌ها معرفی شوند.

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن کشور اظهار کرد: در سیل اخیر 17 هزار و 800 واحد مسکن روستایی و شهری در گلستان آسیب دیده است.

انتهای پیام/ن

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرهاد سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر سهند در حال اجراست؛ گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافته است.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستائیان از تسهیلات مقاوم سازی، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است، دهیاران با تبلیغ و تشویق روستائیان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان