Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@21:40:12 GMT

روایت ترکان از تصمیمی که سیاسی نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۶۵۸

ساعت24 -اکبر ترکان در یادداشتی نوشت: خسارت یکی از این سیلاب ها برابر است با همه سرمایه‌گذاری‌هایی که برای احداث بقیه این سدها لازم است.

 در بخش دیگری از این یادداشت آمده است:

این تصمیم، یک تصمیم سیاسی نیست این یک تصمیم فنی است و باید توسط مهندسان ارشد این کشور اتخاذ شود. مطالعات آن توسط بهترین مهندسان مشاور انجام پذیرد و اجرای آن را مهندسان خوب خودمان به عهده بگیرند بطوریکه متوجه اوپتیموم این استفاده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا شهر اهواز که مهمترین شهر جنوب ایران است نسبت به فراز انتفاعی رود کارون که جزیره آبادان است ۱۲ متر اختلاف ارتفاع دارد و این ها ناشی از امکان آسیب پذیری خوزستان از سیل های حوزه آبریز کارون است.

ممکن است که اگر خسارات های سیلاب را بررسی کنیم به این نتیجه برسیم که خسارات سیلاب از فواید کشاورزی آب خوزستان بیشتر است. بنابراین ما باید سدها را با هدف کنترل سیلاب و استفاده بهینه از آب بسازیم. لذا اینکه چه چیزی را هدف مطالعه قرار دهیم بسیار حائز اهمیت است و در مطالعه هم نباید از استفاده بهترین های دنیا پرهیز کنیم.

باید این را هم بپذیریم که در این نوع مطالعات فنی و کارشناسانه نباید رفتارهای سیاسی دخیل باشد. باید کارشناسان حوزه آب و مهندسان مشاور و متخصصین مدیریت منابع آب برای مطالعه آن ورود کنند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر جهاد کشاورزی کارون بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از کمباین جدید وارداتی شرکت کمباین سازی ایران در بخش سویسه روستای شیلات این شهرستان رونمایی شد.

جبار حمادی گفت: برداشت توسط این کمباین به صورت پایلوت در شهرستان کارون برای آشنایی کشاورزان پیشرو با مزایای این مدل کمباین با حضور مسؤولان استانی - شهرستانی و کشاورزان پیشرو منطقه انجام شد.

کد خبر 6086691

دیگر خبرها

  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • فیلم| ساخت بزرگترین سد و نیروگاه در سریلانکا به دست مهندسان ایرانی
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است