Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:51:40 GMT

فروش راحت و فوری آپارتمان در تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۶۷۹

فروش راحت و فوری آپارتمان در تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قصد فروش آپارتمان در تهران را دارید؟ نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید؟ با قوانین و مقررات اتحادیه املاک برای فروش آپارتمان در تهران اطلاع ندارید؟ قیمت! وای هرکسی یک قیمتی می‌گوید، گیج شده‌اید؟ دوست ندارید سرتان کلاه برود، می‌دانیم. پول لازم دارید و برای فروش آپارتمان خود عجله دارید؟ چاره کارتان پیش ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایت www.melkana.com. با ما همراه باشید.

چرا بفروشم؟

اولین قدم در فروش آپارتمان تهران پاسخ به این سوال است. چرا می‌خواهم بفروشم؟ پول نقد لازم دارید؟ ملک را برای سرمایه گذاری خریده‌اید و در حال حاضر سود کافی را برده‌اید؟ می‌خواهید تبدیل به احسن نمائید؟ یا کارتان خرید و فروش ملک است؟

شاید با خود می‌اندیشید چرا باید پاسخ این سوال را بدانید. خیلی ساده است. شما باید برای خود برنامه ریزی داشته باشید. اگر قصد تبدیل به احسن کردن ملک خود دارید، باید همزمان قصد خرید آپارتمان نیز داشته باشید و مقدمات آن را فراهم کنید. اگر قصدتان سرمایه گذاری بوده، با پول فروش آپارتمان تهران خود چه هدفی دارید؟ اگر پاسخ این سوال‌ها را نمی‌دانید، باید خدمتتان عرض کنم، شما فروشنده نیستید!

فرض کنید بدون اینکه پاسخ این سوال‌ها را بدانید، قصد فروش آپارتمان خود را بگیرید و با یک شرکت دانش بنیان، که تیم فوق العاده قوی برای فروش آپارتمان شما را دارند، تماس بگیرید. البته نیازی به تماس هم ندارید، فقط کافیست یک اپلیکیشن بسیار قوی و پرکاربرد و البته ساده را در موبایل خود نصب کنید. در www.melkana.com می‌توانید پیدایش کنید. خوب حالا چه اتفاقی می‌افتد؟ این تیم باتجربه می‌تواند طی ۲۴ ساعت فروش آپارتمان شما را به سرانجام برساند. حال شما در روز امضای قرارداد نگران پولی هستید که به دستتان می‌رسد. وای اگر بفروشم و بعد قیمت‌ها بالا برود و نتونم بخرم چی می‌شود؟ پول نقد که ارزشی ندارد و روز به روز بی‌ارزش‌تر می‌شود! پس شما فروشنده نخواهید بود و سعی خواهید کرد برای جلسه نشست بهانه تراشی کنید.

تعجب کردید! به فکرتان هم خطور نمی‌کرد که شرکتی وجود داشته باشد که بتواند فروش آپارتمان شما را به این سرعت به سرانجام برساند. غافلگیر شدید. از کسانی که آپارتمان خود را در همسایگی شما فروخته‌اند، درباره این سایت بپرسید. آنها حتماً ملکانا را می‌شناسند. Melkana امتحان خود را پس داده است.

چطور بفروشم؟

قبل از اقدام به فروش آپارتمان در تهران، اقداماتی ضرورت دارد که باید انجام دهید. اما اگر بخواهیم سوال چطور بفروشم؟ را پاسخ دهیم. پاسخ بسیار ساده و در یک جمله است. اپلیکیشن ملکانا را نصب کنید و فایل خود را در آن ثبت نمائید. همین! به همین سادگی. بدون اینکه آب از آب تکان بخورد. اما قبل از اقدام به فروش چه باید کرد؟

بعد از اینکه تصمیم خود را از فروش آپارتمان تهران با برنامه ریزی مطمئن، نهایی کردید، باید نکات زیر را بدانید و به آنها توجه کنید:

آپارتمان خود را برای بازدید خریداران آماده کنید: اگر آپارتمان قدیمی است و نیاز به بازسازی دارد و یا کمی بهم ریخته و نامرتب است، دست بکار شوید و همه چیز را مرتب نمائید. اگر فکر می‌کنید این نکته ضروری نیست، شما ماه‌ها درگیر فروش آپارتمان خود خواهید بود. این جمله را در ذهن خود مرور کنید. «عقل مشتری در چشمش است». این یک شعار نیست.

قرار نیست همه مشتریان آپارتمان شما را بپسندند: خود را برای برخی انتقادها از آپارتمان خود آماده کنید. سلیقه همه شبیه به هم نیست. هر چند سیستم ویژه تور مجازی در اپلیکیشن Melkana این مورد را به حداقل رسانده است. بهترین فروش در کمترین بازدید، شعار ملکانا در تور مجازی است.

برای تعیین قیمت فروش آپارتمان تهران خود با یک مشاور باتجربه و کارکشته مشورت کنید: دقت کنید که قیمت آپارتمان شما با قیمت آپارتمان همسایه شما نیز متفاوت است. شما از داخل آپارتمان همسایه‌تان مطلع نیستید. قیمت باید درست و منطقی باشد.

بسته به شرایط فروش آپارتمان شما، ممکن است این پروسه کمی زمان ببرد: اگر پارکینگ ندارید، انباری برای آپارتمان شما تعبیه نشده است و یا در کنار یک مرکز تجاری بزرگ سکونت دارید، این امکان دارد که کمی برای فروش آپارتمان خود، زمان بیشتری لازم داشته باشید. اما نگران نباشید. Melkana با شماست. در واقع هر واحدی مشتری خاص خود را دارد.

نیازی نیست همه اهالی ساختمان و محله از فروش آپارتمان تهران شما با خبر شوند: اگر روزانه ۲۰ مشتری از آپارتمان شما بازدید نمایند و هیچ نتیجه‌ای حاصل نشود، این برای شما خسته کننده خواهد شد. شما هم مجبور بوده‌اید برای ۲۰ نفر در روز آماده بازدید شوید و زمان بگذارید و هیچکدام هم خریدار ملک شما نبوده‌اند. چرا؟ اگر دقت کرده باشید شاید نیمی از آنها اصلاً نمی‌دانستند که در آپارتمان شما چه چیزی در انتظار آنها خواهد بود. اگر فکر می‌کنید که اگر تمام مشاورین املاک موجود در محله و محله‌های اطراف شما از فروش آپارتمان تهران شما مطلع باشند، شما زودتر نتیجه خواهید گرفت، اشتباه کرده‌اید.

بهترین خریدار را انتخاب کنید: خریداری که پول بیشتری برای آپارتمان شما پرداخت می‌کند اما آن را سه ماهه با شما تسویه می‌کنید بهتر است یا خریداری که کمی از شما تخفیف می‌خواهد، اما طی یک هفته همه آن را می‌پردازد؟ خیلی ساده است. کافیست به برنامه ریزی خود نگاه کنید. حتماً در این باره با مشاور کارکشته خود مشورت کنید.

زمان تحویل واحد خود به مشتری را از قبل پیش بینی کنید: همانطور که شما از فروش آپارتمان تهران خود مقصودی دارید، خریدار شما نیز برای آن برنامه ریزی داشته است. از قبل بدانید که در چه تاریخی می‌توانید آپارتمان خود را به خریدار تحویل دهید.

زمان مناسبی برای بازدید به خریداران در نظر بگیرید: نیازی نیست که شما ۲۴ ساعته شبانه روز و هفت روز هفته در منزل کشیک بدهید و آماده بازدید خریداران باشید. از قبل زمان‌هایی در روز و هفته را برای بازدید آپارتمان خود در نظر بگیرید و درباره آن زمان‌ها خوش قول باشید.

تمام مدارک را آماده کنید: تمام مدارک لازم برای فروش آپارتمان خود را از قبل آماده کنید. وقت طلاست! پایان کار، سند تک برگی، هزینه‌های شهرداری و از این دست مدارک را که برای فروش آپارتمان در تهران لازم است را حتماً از مشاور خود جویا شوید و آنها را از قبل آماده کنید.

جمع بندی: فروش آپارتمان در تهران کار پیچیده و سختی نیست، اگر شما فروشنده واقعی باشید. اگر قصد فروش آپارتمان تهران خود را دارید و تصمیم‌تان نهایی است، تمام کاری که لازم است انجام دهید، انتخاب یک مشاور کارکشته و کاربلد است. برای فروش برنامه ریزی و زمانبندی داشته باشید. ملکانا بقیه مسیر را برای شما هموار خواهد کرد. اگر تصمیم‌تان جدی است، سری به https://www.melkana.com بزنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4595794

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید و فروش خرید و فروش مسکن مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مراسم افتتاحیه 10 هزار واحد مسکونی در پیونگ‌یانگ حاضر شد و از آهنگ جدید "پدر مهربان" که در ستایش او ساخته شده تمجید کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از  نورت کریا نیوز، بلوک‌های آپارتمانی خیابان ریمهونگ با تلاش های 14 ماهه و در "بالاترین سطح" به پایان رسیدند.

10 هزار واحد مسکونی در سال 2022 در این خیابان که در منطقه شمال شرق پیونگ یانگ قرار گرفته، ساخته شد و پروژه ساخت 10 هزار واحد دیگر در فوریه سال جاری شروع شده که قرار است در بهار آینده به پایان برسد.

این پروژه‌ها با وعده کیم در اوایل سال 2021 برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رویترز در گزارش دو سال پیش خود  نوشت: کارشناسان، فراریان و برخی دیگر از مردم کره شمالی می‌گویند آسانسور، سیستم برق کشی و لوله‌کشی این ساختمان‌های جدید ناامن و معیوب است و بسیاری نگران طرز کار سیستم‌های آب و برق در این سازه ها هستند. از نظر اجتماعی و تاریخی نیز تعداد کمی از مردم کره شمالی خواهان زندگی در  بالاترین طبقات این برج و ساختمان‌ها هستند.

کیم در این مراسم روبان را برید و افتتاحیه با آتش بازی و حرکات اکروباتیک هوایی ادامه یافت.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پنت هاوس‌هایی که مثل کابوس هستند/ زندگی در بلندترین برج‌های کره شمالی چگونه است؟ (+فیلم) تبدیل یک خواهر به رهبر عزیز جشن تولد رهبر سابق کره شمالی در دمای زیر صفر

دیگر خبرها

  • فوری| انفجار در مناطق مرکزی ایران | ادعای حمله سرائیل به ایران، عراق و سوریه
  • تعلیق فوری پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران