Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@01:36:14 GMT

شگفتی لیگ پایان ندارد؛ کدام مدعی با جام خداحافظی می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۷۲۳

به گزارش ایلنا، لیگ هجدهم یکی از جذاب‌ترین ادوار لیگ است و هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، شگفتی‌ها بیشتر می‌شود. دیروز پدیده و تراکتورسازی، دو مدعی قهرمانی یک بر صفر شکست خوردند تا صدر جدول دوباره به هم بریزد.

شکست پدیده مقابل نساجی تیم مشهدی را از سهمیه دورتر کرد و باخت خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان امیدهای این تیم برای قهرمانی را به حداقل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم در زمین برتری نسبی داشتند، ولی در یک صحنه غافلگیر شدند و دیگر فرصتی برای جبران پیدا نکردند.

بعد از باخت غیرمنتظره در رشت، همه منتظر واکنش تراکتورسازی بودند و انتظار می‌رفت این تیم تلافی ناکامی هفته قبل را سر پیکان خالی کند. تیم فرکی بعد از سه شکست متوالی ظاهرا حریف مناسبی بود تا تراکتور را از بحران خارج کند، ولی فوتبال روی عجیبش را نشان داد و این تیم توانست با سه امتیاز به تهران برگردد.

غافلگیری بزرگ این بازی درون دروازه بود که جانشین فروزان هم هواداران را ناامید کرد. اخباری با تشویق فراوان هواداران وارد ورزشگاه شد، ولی روی تنها موقعیت پیکان واکنش بدی داشت و تسلیم شد. کنار هم گذاشتن اتفاقات این دو بازی نشان می‌دهد که شاید زنوزی در متهم کردن فروزان عجله کرد.

در هفته بیست و ششم تنها دو مدعی قهرمانی (استقلال و سپاهان) توانستند به سه امتیاز برسند و سه تای دیگر (پرسپولیس، تراکتور و پدیده) امتیاز از دست دادند. همین نشان می‌دهد که هنوز برای پیش‌بینی قهرمان مسابقات کمی زود است و احتمالا در چهار هفته باقی‌مانده هم شاهد نتایج عجیبی خواهیم بود، بخصوص اینکه این پنج تیم چند بازی مستقیم با  یکدیگر دارند.

مسابقات هفته بعد لیگ برتر حتی می‌تواند از این هفته هم عجیب‌تر باشد. پرسپولیس - سپاهان و پدیده - استقلال دو بازی حساسی است که می‌تواند یک بار دیگر ترتیب تیم‌های بالای جدول را تغییر بدهد. تراکتورسازی هم در زمین ذوب‌آهن که یازده بازی را نباخته کار سختی دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس تراکتورسازی سپاهان اصفهان پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!

مدافع تیم فوتبال تراکتور از اینکه در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان این تیم حضور نداشته است، ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با ذوب‌آهن دچارش شد، گفت: اصلاً دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد و می‌خواستم در این مقطع به تراکتور کمک کنم. به هر حال این اتفاق برای من رخ داد و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم. فعلاً باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و بازگشتم به میادین یک ماه طول خواهد کشید.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

 

وی که معمولاً توسط سرمربی اسپانیایی و سابق تراکتور کمتر به بازی گرفته می‌شد، در مورد جدایی این مربی تصریح کرد: نظری در مورد ایشان و جدایی‌اش ندارم و دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. خیلی وقت‌ها باید سکوت کرد و در حال حاضر آرامش تیم از هر چیزی مهمتر است. امیدوارم تراکتور نتایج خوبی بگیرد تا هواداران و مردن تبریز خوشحال شوند، این از هر چیزی مهمتر است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا خمس با او مشکل خاصی داشته است، یادآور شد: همیشه یاد گرفتم بدون حاشیه کارم را انجام دهم و نیازی هم نیست توضیح بدهم تا خودم را بالا ببرم. به قولی توضیح دادن نشانه ضعف است. بهتر است نگاهی به مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های خبری خمس در گذشته بیندازید، به هر حال او چند بار در مورد من صحبت کرد و اگر به آن صحبت‌ها نگاه کنید خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود. خیلی خوشحالم که در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان حضور نداشتم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ما در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد. در جام حذفی هم این فرصت را داریم تا قهرمان شویم و قهرمانی در این جام بهترین اتفاق برای ماست تا فصل را با اتفاقی خوب به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان