Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري آذربايجان غربي با اشاره به اينکه روند اجرايي برنامه هاي حوزه راه و شهرسازي بايد تسريع شود، گفت: روند اجرايي برنامه هاي پيش بيني شده براي سال جاري نيز بايد با نظارت دقيق مسوولان امر با جديت پيگيري شود.

به گزارش ايرنا پيمان آرامون روز شنبه در جلسه هماهنگي برنامه هاي حوزه راه و شهرسازي آذربايجان غربي، افزود: اجراي سياست هاي دولت در حوزه بافت فرسوده و بازآفريني شهري از مهمترين اين برنامه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: توانمندسازي محلات هدف، تجهيز و مقاوم سازي محلات براي مقابله با حوادث و احياي ارتقاي انسجام اجتماعي محله هاي مورد نظر بازآفريني شهري از اهداف اين طرح است.
وي بيان کرد: آماده سازي مراحل اجرايي طرح پادگان اروميه، تکميل پروژه هاي نيمه تمام راه سازي، اتمام طرح مسکن مهر و رفع مشکلات تعاوني هاي مسکن در استان از ديگر برنامه حوزه راه و شهرسازي در سال جاري است.
وي اعلام کرد: از ديگر برنامه هاي حوزه راه و شهرسازي در سال جاري مي توان به اجراي برنامه کميسيون هاي تخصصي زيربنايي و شهرسازي و ماده 5 استان، طرح تفصيلي شهر اروميه، طرح بافت تاريخي شهر اروميه و طرح ميدان امام (ره) در مرکز استان اشاره کرد.
آرامون اظهار داشت: بايد روند اجرايي برنامه ها به درستي بررسي شود تا مشکل و تاخيري در امور وجود نداشته باشد و کارها به سرعت پيش رود.
به گزارش ايرنا در اين ديدار که مديران ستادي اداره کل راه و شهرسازي نيز حضور داشتند ضمن بررسي عملکرد هريک از حوزه هاي راه و شهرسازي برنامه هاي پيش بيني شده براي اجرا در سال 98 مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
اجراي طرح بازآفريني شهري اميد از 19 بهمن سال گذشته در سي و نهمين نشست ستاد ملي بازآفريني شهري با حضور رييس جمهوري اسلامي ايران در وزارت راه و شهرسازي کليد خورد؛ در اين طرح برنامه نوسازي بافت‌هاي فرسوده توسط بخش خصوصي با تسهيل گري دولت اجرا مي شود.
براي بازآفريني شهري در آذربايجان غربي هشت هزار و 600 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده که يکهزار و 200 ميليارد ريال از اين مبلغ توسط شرکت بازآفريني شهري تامين مي شود.
9918/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت 9 هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد