Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@14:55:27 GMT

سرپرست برج میلاد استعفا داد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۷۸۹

سرپرست برج میلاد استعفا داد

امیر آریازند سرپرست برج میلاد استعفای خود را به معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، «امیر آریا زند» سرپرست برج میلاد از این سمت استعفا داد و این استعفا مورد موافقت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران قرار گرفت.

آریازند چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه استعفای خود را به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تقدیم کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استعفا برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد

فرماندار شهرستان ارومیه امروز در اولین جلسه ستاد عفاف و حجاب این شهرستان عفاف و حجاب را از مبانی اسلام توصیف کرد و با توجه به ابلاغیه وزارت کشور در زمینه عفاف و حجاب، توجه به سبک زندگی خانواده محور، شبکه سازی و ایجاد شبکه‌های مردمی در امر آموزش، استفاده از ظرفیت رسانه ها در تبیین موضوع عفاف و حجاب و لزوم یوست فرهنگی در ارایه برنامه‌های اجتماعی و عمومی را ضروری دانست.

غلامحسین عماری افزود: دشمنان نظام و فرصت طلبان در تلاشند، از برخی موضوعات همچون امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب به نفع خود بهره گیرند پس باید ضمن توجه در این گونه اقدامات ما نیز اجازه نخواهیم داد آنها از انجام تکالف دینی سو استفاده نمایند چرا که آنهادنبال رواج بی بند وباری هستند. 

وی به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال نو اشاره کرد و امید وایمان را مایه استمرار همه اقدامات و خدمات از جمله عفاف و حجاب دانست و اضافه کرد: یکی از مباحث موثر در بیانات رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم می‌باشد و قطعا در هر کاری که مردم وارد شوند نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

فرماندار شهرستان ارومیه همچنین با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی در سطح جامعه، گفت: در سال جدید امور فرهنگی از اولویت‌های اصلی و دغدغه ما و همه مسئولین شهر،  خواهد بود.

در این جلسه اعضای حاضر نیز با بیان نکات برجسته اقدامات ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در سال گذشته به بیان پیشنهادات خود برای اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان ارومیه پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۲۲۸ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان