Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@14:27:50 GMT

گزارش مولر به کثیف‌ترین شکل ممکن نوشته شده!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۸۵۴

به گزارش ایلنا به نقل از هیل، «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا امروز-شنبه- گفت که گزارش «رابرت مولر» بازرس ویژه مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ایالات متحده توسط افراد متنفر از «ترامپ» و به کثیف‌ترین شکل ممکن نوشته شده است.

ترامپ اضافه کرد که باوجود اینکه گزارش مولر توسط ۱۳(۱۸) دموکرات عصبانی نوشته شده اما مشخص کرد که تبانی انجام نشده و قانونی نقض نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ رابرت مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر

 کنسرت «معین زد» هم که قرار بود پنجم تا هفتم اردیبهشت در بوشهر برگزار شود، لغو شد.

به نوشته نشریه خلیج فارس چاپ بوشهر،  این اتفاق علی‌رغم اظهارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر مبنی بر نبود مشکل جدی و همکاری نهادهای نظارتی در برگزاری کنسرت ها در این استان رخ داد.

" عبدالرحیم افروغ " مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر روز پنجشنبه اعلام کرده بود: سیاست ها و قوانین موجود برای برگزاری کنسرت موسیقی مشخص و شفاف است. این روال در استان بوشهر شکل طبیعی خود را طی می کند اما در اقدامی نادر و به دلیل یک سری ناهماهنگی ها در خارج از فضای کاری ارشاد اسلامی استان شاهد لغو مجوزهای برگزاری کنسرت هایی در بوشهر بودیم که موضوع اصلاح و سوتفاهم ایجاد شده رفع شده است.

 با این‌حال صبح دیروز خبر لغو کنسرت «معین زد» رسما به او ابلاغ شد. لغو ‌کنسرت فروردین ماه آرمان گرشاسبی و جنجالهای لغو فستیوال کوچه، همه و همه دست به دست هم داده اند تا استان بوشهر، حالا همچون اصفهان و مشهد، خبرسازترین استان در لغو کنسرت ها باشد.

به نوشته ایرنا، قرار بود «آرمان گرشاسبی» و «معین زد» به ترتیب در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین و همچنین پنج و هفت اردیبهشت ماه در بوشهر اقدام به برگزاری کنسرت کنند که به فاصله چند ساعت مجوزهای اخذ شده توسط اماکن نیروی انتظامی لغو شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • اسرائیل از آمریکا می خواهد به هر شکل ممکن در جنگ علیه ایران شرکت کند
  • ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • گل دوم توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-5 بایرن مونیخ)
  • گل زیبای توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-3 بایرن مونیخ)