Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:57:44 GMT

درگیری مسلحانه در جنت‌آباد به دلیل درخواست طلاق

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۸۵۹

رئیس کلانتری جنت آباد پایتخت از درگیری مسلحانه درپی درخواست طلاق خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید لشینی گفت: ساعت 18:30 عصر روز جمعه ماموران گشت کلانتری در جریان یک درگیری مسلحانه قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری در محل، مشخص شد که نزاع و درگیری خانوادگی بوده و فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود، پدر زن یکی از مصدومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته لشینی، در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پدر زوجه برای رفع مشکلات خانوادگی اقدام به دعوت از داماد و خانواده‌اش می‌کند تا با حضور اعضای خانواده مشکلات زوجین در راستای جدایی از یکدیگر رفع شود که با شدت گرفتن اختلاف و درگیری بیشتر، پدر زوجه اقدام به تیر اندازی با دو قبضه سلاح گرم که در منزلش بود، کرده است.

لشینی با بیان اینکه در این درگیری داماد و همراهش دچار مصدومیت جزئی از نواحی دست و شکم شدند، ادامه داد: با کشف دو قبضه سلاح گرم، متهم اصلی پرونده دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار"یحیی الهی با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت از منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی که پس از هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۳ سارق را دستگیر کردند.

سردار الهی، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896587

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران