Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جوان تیم کوچین آمل و ملی پوش تیم‌ ملی نوجوانان با اشاره به جذابیت رشته ورزشی بسکتبال، گفت: مازندران می‌تواند به قطب بسکتبال ایران تبدیل شود. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بسکتبال یک ورزش جذاب است و اگر یک تیم هواداران پرشوری داشته باشد بر جذابیت‌های آن افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به بهانه شناخت بیشتر با مشکلات بسکتبالیست‌های استان دفتر تسنیم مازندران میزبان ملی پوش تیم ملی نوجوانان و عضو تیم بسکتبال کوچین آمل بود که ماحصل این گفت‌وگو را با هم می‌خوانیم.

پارسا فلاح، بازیکن جوان تیم کوچین آمل و ملی پوش تیم‌ ملی نوجوانان با حضور در دفتر تسنیم مازندران از فراز و نشیب‌های این ورزش گفته بخشی از پرسش و پاسخ‌های مربوط به این مسائل را خواهید خواند.

وی در این گفت‌وگو با اشاره به اینکه به ورزش‌های دیگر بیشتر از بسکتبال توجه می‌شود، گفت: در سال‌های اخیر همیشه شاهد این بودیم که والیبال و فوتبال همیشه برای مسئولان و رسانه‌ها اهمیت بیشتری داشته است و بیشتر از بسکتبال به آن توجه می‌شود اما به نظر بنده مازندران یکی از قطب‌های بسکتبال کشور است و باید به جوان‌هایی که در این ورزش کار می‌کنند بیشتر بها داده شود.

این بسکتبالیست جوان با اشاره به اینکه در تیم کوچین وفاق و همدلی خوبی در بین بازیکنان وجود داشت، افزود: در تیم کوچین شرایط بسیار خوبی داشتیم و جو تیم دوستانه بود و اگر یک بازیکن در زمین حضور داشت همه بازیکنان نیمکت نشین برای موفقیت او دعا می‌کردند و اگر هم به عنوان یک یار تعویضی وارد زمین می‌شدند با تمام توان بازی می‌کردند.

برنامه دیدارهای فینال لیگ برتر بسکتبال اعلام شدلیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال صعود کردپلی‌آف لیگ برتر بسکتبال| پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان فینالیست شد

فلاح در رابطه با این سئوال که بعد از تیم کوچین اگر بخواهد با تیمی کار کند چه تیمی را انتخاب می‌کند گفت: بنده از ابتدا در تیم کوچین بودم و چند سالی با این تیم زندگی کردم و به این تیم و رضا نوری کادر فنی باتجربه و خوب تیم کوچین آمل مدیون هستم چون زحمت‌های زیادی برایم کشیدند. پس نخسین انتخابم تیم کوچین خواهد بود اما اگر بنابر دلایلی بخواهم یک زمانی از این تیم جدا شوم آرزویم بازی در تیم شهرداری گرگان بوده که هواداران پرشوری دارد.

بازیکن جوان تیم کوچین آمل خاطرنشان کرد: تیم کوچین آمل امسال برای سومین سال متوالی به لیگ برتر صعود کرده اما در سال‌های گذشته با وجود کسب سهمیه بنابر دلایلی همچون نبود سالن تمرین و مشکلات دیگر تصمیم مدیریت باشگاه بر این بود که در لیگ برتر تیمداری نکند.

وی بیان کرد: امیدوارم امسال با همت مسئولان استانی و سلیمانی مدیریت باشگاه کاله آمل که همیشه حامی نخست جوانان و ورزشکاران بوده است بتوانیم با یک تیم خوب و در خور ورزش استان مازندران در لیگ برتر بسکتبال تیمداری کنیم.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد

همچنین پیش فروش بلیت های فیلم هم اکنون در سایت ایران تیک آغاز شده است. «مست عشق» از چهارشنبه پنجم اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، ابراهیم چلیکول در نقش (سردار اسکندر)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

این فیلم با درجه سنی ۱۵+ اکران می شود. پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهاب حسینی و پارسا پیروزفر درنقش شمس تبریزی و مولانا (+عکس) مست عشق ؛ فیلم جدید شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در راه اکران

دیگر خبرها

  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال