Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@19:03:45 GMT

سرپرست پرحاشیه برج میلاد استعفا داد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۰۰۳

سرپرست پرحاشیه برج میلاد استعفا داد

امیر آریازند سرپرست برج میلاد استعفای خود را به معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تقدیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «امیر آریا زند» سرپرست برج میلاد از این سمت استعفا داد و این استعفا مورد موافقت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران قرار گرفت.

آریازند چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه استعفای خود را به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تقدیم کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بهره‌برداری از ۱۰۰ بنای تاریخی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر، شهاب طلایی شکری، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی در جلسه مشترک با قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور و مدیران کل این معاونت به ارائه گزارشی از حضور یک ساله خود در این صندوق پرداخت.

وی گفت: بیش از ۱۷ سال از تأسیس صندوق می‌گذرد و در حال حاضر، تنها مرجع قانونی واگذاری بهره‌برداری بناهای تاریخی است.

مدیرعامل صندوق توسعه و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی تصریح کرد: امسال هدف‌گذاری ما، واگذاری نزدیک به ۱۰۰ بنا برای مرمت و بهره‌برداری است.

طلایی بر انجام برنامه‌های مشترک میان صندوق توسعه و احیا و معاونت میراث فرهنگی تاکید و تصریح کرد: این صندوق بازوی اجرایی این معاونت در حوزه‌های مرمت و احیاست.

وی با تأکید بر ایجاد شرایط مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران آثار تاریخی، گفت: ابنیه تاریخی حتی آثار ثبت جهانی به تنهایی نمی‌تواند سرمایه‌گذار را برای حضور در این حوزه مجاب کند. به بیان دیگر، سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، پُرریسک است، ما این را می‌دانیم و به همین دلیل، رویکردمان در وهله نخست احیاست نه درآمدزایی.

مدیرعامل صندوق توسعه و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های صندوق در چارچوب تفسیر دقیق قانون است.

در ادامه این جلسه، علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور ضمن تشکر از تلاش‌های و خدمات مدیرعامل صندوق توسعه و احیا و همکاران او، از توسعه همکاری‌ها میان صندوق و معاونت میراث فرهنگی قدردانی کرد.

دارابی تاکید کرد: برنامه‌ها و اقدامات صندوق با حفظ مرجعیت معاونت میراث فرهنگی و در عین حال، تسهیل و تفویض اختیار و تمرکززدایی در امور دنبال شود.

در بخش دیگری از این جلسه که روز یکشنبه ۲۶ فروردین در معاونت میراث فرهنگی برگزار شد، مدیران ادارات کل این معاونت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

کد خبر 6078074 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • مرمت و بهره‌برداری از ۱۰۰ بنای تاریخی در سال جاری
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد