Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@21:05:23 GMT

کارآگاه گجت هم در تراکتورسازی قربانی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۰۵۰

به گزارش ایلنا، پیکان که سه بازی قبلی‌اش را باخته بود و در پنج بازی گذشته‌اش برنده نشده بود در تبریز و مقابل چشمان بیش از 45 هزار هوادار متعصب تراکتورسازی نماینده قدرتمند تبریز را شکست داد تا تراکتور فعلا از کورس جا بماند.

ولو شدن پیکانی‌ها از خستگی بعد از سوت پایان بازی شاید می‌توانست نشان دهنده فشاری باشد که آنها تحمل کرده‌اند اما واقعیت این است که تیم لیکنز کیفیت برد در این مسابقه مهم را نداشت و حتی در خلق موقعیت هم مشکل داشت چه رسد به گل کردن آنها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضای قبل از این بازی متاثر از صحبت‌های محسن فروزان علیه مالک باشگاه و اتفاقات اخیر حال و هوای خاصی داشت و به نظر می‌رسید حاشیه‌های این داستان روی کیفیت فنی تراکتورسازی نیز تاثیر منفی گذاشته چرا که تیم لیکنز حتی بدتر از روزی بود که مقابل سپیدورد سه گل خورد و همه چیز را به‌هم زد.

قبل از این بازی هواداران تراکتورسازی علیه فروزان شعار دادند و مثل یک قهرمان از محمدرضا اخباری جانشین او که بعد از ماه‌ها به ترکیب برگشته بود، استقبال کردند اما همین اخباری هم تحت تاثیر جو وحشتناک ایجاد شده اشتباه کرد و تنها ضربه پیکانی‌ها که در چارچوب تراکتور نواخته شده بود تبدیل به گلی شد که حالا تراکتورسازی را از گردونه رقابت قهرمانی خارج کرده است.

حالا جانشین فروزان اشتباه کرده، بازیکنان تراکتور عصبی و به‌هم ریخته‌اند و حاشیه‌ها ادامه دارد. بعد از باخت به پیکان در سکوهای ورزشگاه یادگار امام هم شعار می‌دهند و هر کس یکی را مقصر می‌داند. هواداران پرشور که بیشتر از هر فصل به قهرمانی امیدوار شده بودند دو باخت متوالی در حساس‌ترین مقطع فصل را نمی‌پذیرند و حالا دنبال پیدا کردن مقصر می‌گردند غافل از اینکه داستان به شکل تلخی برای تی‌تی‌ها پیش می‌رود و همه در یک کشتی نشسته‌اند که راه ساحل را گم کرده و دور خودش می‌چرخد.

شاید باخت به سپیدرود یک قربانی بزرگ می‌خواست که اشتباهات فروزان با قدرت عجیب فضای مجازی این قربانی را خیلی زود و بدون محکمه به مسلخ فرستاد. آیا حالا نوبت اخباری است که قربانی شود یا واقعا کار از جای دیگری می‌لنگد؟

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی محسن فروزان محمدرضا اخباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکل آرتتا: سرنوشت قهرمانی حالا در دست منچسترسیتی است

آرتتا از شاگردانش خواست با وجود یک شکست، واکنش جسورانه داشته باشند. 

طرفداری | آرسنال کابوس دیدار با برایتون در فصل گذشته را این‌بار مقابل استون ویلا تجربه کرد. 

همه‌چیز برای یک گام بلند برای قهرمانی آماده بود. در روزی که لیورپول، رقیب هم‌امتیاز آرسنال مقابل کریستال پالاس شکست خورده بود، توپچی‌ها ناباورانه مقابل استون ویلا لغزیدند تا منچسترسیتی با اختلاف دو امتیازی، به صدر جدول بازگردد. شاگردان آرتتا در نیمه دوم این بازی عملکرد غیر قابل قبولی داشتند و نتوانستند دروازه استون ویلا را تهدید کنند. سرمربی اسپانیایی آرسنال ابتدا در مورد کورس قهرمانی گفت:

حقیقت این است که اکنون سرنوشت قهرمانی در دستان منچسترسیتی است. این موضوع چند ماه به همین شکل بود. همه می‌دانستند که این لحظه ممکن است فرا برسد و حالا مهم این است که واکنش خوبی به آن نشان دهیم. اگر قرار باشد با یک نتیجه نامطلوب از مسیر قهرمانی خارج شویم، به اندازه کافی قوی نیستیم. تیم در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشت و می‌توانست سه یا چهار گل به ثمر برساند. در نیمه دوم، جریان بازی به نفع حریف تغییر کرد. حالا وقت آن است که با تمام توان به میدان بیاییم و خودمان را ثابت کنیم. هیچ راه حل دیگری وجود ندارد. اگر می‌خواهید قهرمان شوید، باید در لحظات حساس، قوی و جسورانه عمل کنید.

حال و هوای رختکن آرسنال پس از شکست امروز؟ 

بعد از باختن هر بازی، طبیعی است که بازیکنان احساس سرخوردگی و ناراحتی داشته باشند. اما حالا یک فرصت فوق العاده برای رفتن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داریم که در 14 سال اخیر بی سابقه بوده است. این فرصت در بهترین زمان ممکن به وجود آمده است. 

چرا لیاندرو تروسار به جای گابریل مارتینلی در ترکیب قرار گرفت؟ 

تروسار بازی کرد چون من سرمربی هستم و ترکیب ابتدایی را انتخاب می‌کنم. 

آیا جنبه روانی این باخت، شانس قهرمانی آرسنال را به پایان می‌رساند؟ 

اگر یک باخت بتواند چنین تاثیری بگذارد، یعنی ما به اندازه کافی برای قهرمانی خوب نیستیم.

علت تعویض مارتین اودگارد در نیمه دوم چه بود؟ 

او یک چیزی احساس کرد. نمی‌توانست ادامه بدهد.  

آرسنال 0-2 استون ویلا؛ حمله مخوف امری به یک رویای آشنا  

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • طعنه اخباری به مربیان لالیگایی لیگ برتر
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • میکل آرتتا: سرنوشت قهرمانی حالا در دست منچسترسیتی است
  • ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم