Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:51:40 GMT

درگیری مسلحانه در جنت‌آباد به دلیل درخواست طلاق

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۱۲۵

درگیری مسلحانه در جنت‌آباد به دلیل درخواست طلاق

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ سعید لشینی گفت: ساعت 18:30 عصر روز جمعه ماموران گشت کلانتری در جریان یک درگیری مسلحانه قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری در محل، مشخص شد که نزاع و درگیری خانوادگی بوده و فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود، پدر زن یکی از مصدومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته لشینی، در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پدر زوجه برای رفع مشکلات خانوادگی اقدام به دعوت از داماد و خانواده‌اش می‌کند تا با حضور اعضای خانواده مشکلات زوجین در راستای جدایی از یکدیگر رفع شود که با شدت گرفتن اختلاف و درگیری بیشتر، پدر زوجه اقدام به تیر اندازی با دو قبضه سلاح گرم که در منزلش بود، کرده است.

لشینی با بیان اینکه در این درگیری داماد و همراهش دچار مصدومیت جزئی از نواحی دست و شکم شدند، ادامه داد: با کشف دو قبضه سلاح گرم، متهم اصلی پرونده دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: درگیری مسلحانه جنت آباد پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری