Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیرو‌های پلیس فرانسه روز شنبه ۱۲۶ نفر از معترضان موسوم به جلیقه زرد را در جریان اعتراضات که برای بیست و سومین هفته متوالی برگزار شد دستگیر کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ رسانه‎های فرانسوی می‎گویند که ۱۲۶ نفر از معترضان در این کشور در پی تظاهرات جلیقه زرد‌ها در روز شنبه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیقه زرد‌ها در فرانسه با وجود هشدار رئیس جمهور این کشور درباره برگزاری تظاهرات در پی آتش سوزی در کلیسای نوتردام بار دیگر به خیابان‎ها بازگشتند.

مقام‎های فرانسه پیش از این برگزاری هرگونه تجمع اعتراض آمیز و یا تظاهرات نزدیک به کلیسای نوتردام در پاریس را ممنوع اعلام کرده بودند.

پیش از این نیز تظاهرات نزدیک به میدان شانزلیزه و کاخ الیزه ممنوع اعلام شده بود.

پلیس پاریس اعلام کرد که ممنوعیت تظاهرات در طول روز شنبه در اطراف کلیسای نوتردام اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جلیقه زردها تظاهرات در پاریس کلیسای نوتردام شنبه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران

ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ یک شرور مسلح را که در حین دستگیری به سمت ماموران حمله‌ور شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله شوش تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی کردند.

در ادامه و با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و متهم در جریان یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در محدوده محله شوش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم دستگیر شده که جزو افراد شرور است در حین دستگیری از فرمان پلیسی تمرد کرده و به سمت ماموران حمله‌ور شده بود.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان